Kristen stewart zwanger van robert pattinson?

Lees titel 0.o
Ik hoop van niet maar dit stond vandaag op telegraaf.nl

‘Robert Pattinson bezwangert vriendin’
van onze redactie
AMSTERDAM - Twilight-acteur Robert Pattinson zou zijn vriendin Kristen Stewart zwanger hebben gemaakt.
De twee hebben sinds de eerste Twilight-film een relatie. Volgens ingewijden zou Kristen (19) een vriendin naar de drogist hebben gestuurd om een zwangerschapstest te kopen, uit angst dat de media er lucht van zouden krijgen…

Tegelijkertijd gaan er ook geluiden op dat Robert, die nu met de opnames van zijn nieuwe film Remember me bezig is, erg gestresst zou zijn op het moment. “Iedereen maakt zich zorgen om hem. Hij is erg afgevallen”, weet een bron.

Wellicht vanwege het komende vaderschap?

Link:
http://www.telegraaf.nl/p…rt_vriendin___.html?p=1,1

Ik geloof het niet echt, tenminste ik wil het niet geloven 0.o

Wat denken jullie ervan?

Ik weet niet zo goed wie dit zijn…

Haha ‘bezwangert vriendin’:P.

Ze spelen in twilight :stuck_out_tongue:
ik zoek wel ff plaatje

Hier

http://images2.fanpop.com/images/photos/4300000/Robert-Pattinson-Kristen-Stewart-robert-pattinson-and-kristen-stewart-4340222-640-512.jpg

kristen stewart heeft toch nog met die ander?
maar anders vind ik het heel leuk voor ze =)

Het zou wel handig zijn voor de vierde film in de reeks ‘Breaking Dawn’ xD

Wow op die foto is zijn hoofd echt MEGA GROOT xD

-

ohmylorddd, ze hadden toch nix met elkaar? word vast een mooie baby (: maar kirsten is pas 19

:stuck_out_tongue: ja moest ff snel een plaatje vinden waar ze allebei op stonden :stuck_out_tongue:

WHAHA niet echt een mooie foto ;d;d;d;d

Haha, ze hebben niet eens een relatie. En als KStew al zwanger zou zijn, lijkt het me dat het van Michael Angarano is. Maar ik zou zo’n roddelblad niet geloven.

hahah dat dacht ik ook

:stuck_out_tongue: ik heb hem ff verandert xD
ook al zie ik nu dat ze allebei hun ogen dicht hebben 0.o
Mja :stuck_out_tongue: je ziet wie ze zijn xD

wat een bullshit, ten eerste heeft ze een andere vriendje, dus áls ze al zwanger zou zijn, zou je toch eerder verwachten dat men hem als een potentiele vader zou zien en niet Rob. en verder is het gewoon zo’n sensatie beluste nieuws, waarmee ze hopen goedkoop te scoren…

Het is de telegraaf. Toen het uit was tussen Jan Smit en Yolanthe had 9 van de 10 berichten op hun website dat als onderwerp… Dus. Ik zou het niet zo nauw nemen.

:stuck_out_tongue: idd ik geloofde het ook niet echt maar wou ff kijken hoe anderen er naar keken zodat ik zeker wist dat het niet klopte:)
Als het niet klopt ben ik Very happy :stuck_out_tongue:

Noujoh, dat zijn hun zaken :wink:
Misschien was die vriendin wel gewoon zelf zwanger (of vermoedde ze dat).

agree