kringloopwinkels, zeeman, wibra

Hallo meisjes,

ik vroeg me af of jullie wel eens iets bij de kringloop kopen of bij de zeeman of de wibra (kleding). Velen durfen dit dit, en ik vraag mij af waarom mensen het niet durfen. Waar zit de drempel ?
xx

Het is niet dat ik het niet durf, die winkels trekken mij op een bepaalde manier niet aan.
Netzoals de C&A…

Idd wat strandjutter zegt.
Ik koop best veel kleding, het hoeft heus niet altijd even duur te zijn hoor, maar ik persoonlijk vind dat ze ook niet zulke mooie kleren verkopen. Het trekt me idd niet aan. En meestal is de kwaliteit ook bagger, als ik sommige verhalen van mensen hoor.
Edit: het ligt ook meer aan mijn smaak he :wink:

Ik koop bij de zeeman en wibra vaak alleen panty’s, sokken en ondergoed enzo.
Heb daar wel een paar keer kleding gekocht, maar na één keer wassen zit dat dan niet meer goed en is het helemaal uitgelubberd.

Bij de kringloop koop alleen niet omdat het een takke-eind fietsen is voor mij en dan heb je een vrij grote kans dat je er toch niks vind.

C&A haal ik trouwens wel regelmatig wat. Je moet soms wat langer zoeken om wat leuks te vinden, maar er zit best wel vaak wat leuks tussen.
En de BH’s van de C&A vind ik altijd lekker zitten. Die hebben tenminste wat dikkere bandjes, zodat die niet in je schouders snijden.

De kleding is gewoon niet mooi!

^dat weet je niet. ik heb dinsdag bij de kringloopwinkel 2 prachtige blousejes gekocht en daarna het merk gegoogled, wat bleek; ze staan voor 100 euro op internet, puur zijde!

Ik koop eigenlijk alleen panty’s, maillots, sokken of ondergoed bij de Zeeman maar dat was het. De kringloopwinkel is niet dichtbij en de laatste keer dat ik er keek, was de kleding afgrijselijk ouderwets. En nouja, de Wibra haalden we vroeger altijd pepermunt en ik heb er een nachtlampje van… Voor de rest vind ik de kleding in de Zeeman niet zo mooi.

Ik koop alleen pantys bij de zeeman haha

Kringloopwinkels zijn awesome!
Alhoewel ik er meestal gewoon troep in plaats van kleding koop.
Bij de zeeman en wibra kom ik nooit, vind het gewoon geen leuke kleding.

ja ik heb het ook vooral over de wibra en de zeeman.

Ik heb bij de kringloop een hele mooie nog nieuwe replay broek gekocht, dus je kan er hele mooie kleding kopen!

Als ik er kom is het niet zozeer kleding, dan wel van die kleine dingen zoals panty’s, oortjes, shampoo etc.

de drempel zit voor de deur. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik kom niet bij de Zeeman omdat het ik daar echt verschrikkelijk onoverzichtelijk vind. Als ik echt iets simpels nodig heb (hempjes, sokken, zoiets) dan ga ik er wel naartoe, maar ik vind het echt een kutwinkel. Wibra is same story.

Kringloopwinkels kom ik niet zo vaak, waarom weet ik eigenlijk niet, maar ik heb er niets tegen ofzo.

Precies dit! En ik vind de kwaliteit van de zeeman echt niet slecht hoor, ik heb er geen slechte ervaringen mee in ieder geval. Van de wibra weet ik eigenlijk niet omdat ik er niet vaak kom (ligt niet heel erg in de buurt) maar ik denk dat dat hetzelfde verhaal is. (:

ik vind de kringloop winkel zo leuk! vooral bij de boeken. Heb er laatst een heel leuk Pink Pocket gehaald voor maar 0,40 cent! ;o

Eigenlijk niet zo veel ervaring met kringloopwinkels en de wibra, ik ben er nog nooit geweest. En bij de zeeman koop ik alleen sokken dus daar heb ik ook niet veel ervaring mee.

Ik vind de ‘Ik kom er nooit WANT ze hebben geen leuke kleding’ geen redenering.
Als je er niet komt, weet je ook niet wat ze er hebben.

Bij de Action koop ik standaard sokken, supercheap en ik vind ze van prima kwaliteit. Ook hebben we vaak van die dingen die je ook in de Kruidvat hebt, maar dan voor de helft van de prijs (van Veet en Head 'n Shoulders enzo).

Bij de kringloop heb ik een keer een gloednieuwe goedwerkende fish-eye camera met nieuw rolletje e.d. voor 2.50 gehaald (ja, twee euro vijftig). In dit soort winkels, waar sommige mensen niet ‘durven’ te komen, vind je vaak de schatten haha!

En bij de C&A heb ik laatst superleuke laarsjes gehaald, ja, het was het enige leuke paar schoenen in de hele winkel, maar toch. Je hebt maar één leuk paar schoenen nodig in een winkel toch? :slightly_smiling_face:

Ik HOUD van kringloopwinkels, soms heb ik super mooie broeken en t-shirts voor maar 1 of 2 euro, krijg vaak complimenten erover en als ik dan vertel dat ze van een kringloop winkel zijn geloven ze het vaak niet eens. Ze verkopen er ook gewoon “merk” dingen, en splinter nieuwe dingen met het prijskaartje er nog aan.

De zeeman en wibra trekken mij inderdaad niet aan, ookal heeft de zeeman wel lekkere douchegel voor goedkoop =)