kringen

heey iedereen heeft daar toch wel eens last van !! wallen of kringen :S
nou ik dus ook !! ik heb altijd kringen
weten jullie goeder tips en goede make-up om ze weg te werken
ik do eer altijd foundation en zo op maar dat helpt maar een klein beetje??
pleas help wantet

gister had ik een schoolfeest dus 's ochtends béste wallen.
En toen heb ik er afterparty eye gel mask opgesmeert van de hema…dat werkt wel aardig.

Je hebt toch van die speciale sticks voor wallen?

ik heb ook kringen, en ik gebruik concealer van everyday minerals!

waar kan je dat krijgen!??

en hoe duur is t

Heb ik ook altijd! Echt vervelend!

Ik heb een oogcreme van Dr. van de Hoog… helpt tegen donkere kringen en wallen …
het helpt ecjt

Bij mij werken die oogcreme’s bijna niet tegen wallen
ik zou gewoon concealer of foundation op doen :slightly_smiling_face:
Gewoon van Essence paar euro:P

concealer lijkt mij het best :wink:

lepels in de koelkast leggen, volgende ochtend tegen je wallen leggen totdat ze weer normale temperatuur worden en dan trekken ze wel beetje weg en dan foundashion of concealer deroverheen

tadaa.

tenminste bij mij werkt het goed.
[ik heb eingelijk altijd lepels in de koelkast voor als het erg is ^^]

Ik camoufleer de kringen onder m’n ogen met een concealer van Rimmel, en wallen heb ik niet dus sorry daar heb ik geen tips voor :slightly_smiling_face:

tjah. beetje poeder of foundation helpt bij mij het best!

Liquid concealer van de Hema werkt bij mij best goed…
Ergens gelezen dat je s cohtends ook dit kan doen >> maak een wattenschijfje nat (liefst met ijskoud water) en leg die even onder je ogen ( waar je kringen zijn dus) dat zou moeten helpen …

ehm k doe er altijd gewoon dag creme op, en dan gaat het wel weg

++ als het heel erg is dan doe k er nog foundation overheen x.

Als je er altijd last van hebt kan 't ook zijn dat het erfelijk bepaald is hè… dan kan je er vrij weinig tegen doen. Ik heb er ook last van, ik gebruik gewoon altijd concealer :wink:

Ik heb er ook last van. Noujaa, alleen van kringen en niet zozeer van wallen maar toch…
Ik doe er die concealer op van Bourjois, die is wel goed… :slightly_smiling_face:
Maar daarna ook zachte minerale foundation van essence.

Maar die oogcrème van de Hema… Werkt die echt??

ik heb het ook… erfelijk . . HELAASS :frowning_face:

heb ik ook… en OOK erfelijk… :frowning_face:
als ik goed uitslaap dan zie je nog steeds wallen en als ik dan slecht heb geslapen ziet het er gwoon eng uit :S
ik gebruik wel die koude lepels… het wordt er bij mij niet minder van maar het is wel lekker koud ^^

camoufleren, koude lepels, komkommer erop doen, of creme, dat zijn dingen die ik gehoord heb, hoe slecht ik ook slaap ik krijg ze niet! dus ja kan geen ervaringen met je delen, sorry! succes!!

Je hebt bij de kruitvat een soort 3 mat mouse (fout getypt :stuck_out_tongue:) fake dus dat werkt wel goed kost iets minder dan 4 euro d8 ik