krimpend haar..

ja ik heb krullen en als ze opdrogen krimpen ze altijd heel erg ik vind t echt verschrikkelijk…
als me haren nog nat zijn heb ik altijd fijn mooie krullen en als ze helemaal opgedroogd zijn heb ik precies dit haar in het bruin

ik weet niet hoe ik t moet doen dan ens

Bedoel je dat je krullen kleiner worden? Daar kan je volgens mij niks aan doen. Ik denk dat dit aan de structuur van je haar ligt?

Dat is de structuur van je krullen, kun je vrij weinig aan doen.

Ik dacht wtf :confused: toen ik de titel zag, maar dat is normaal met krullen, heb ik ook. Het enige wat je kan doen is stijlen.

ahh jammerr :hammer:

Zelfde probleem helaas :frowning_face:
Ik vind hellemaal stijlen altijd zonde van me haar omdat ik toch meer van krullen hou. Daarom pak ik altijd me bovenste haar wat over je onderste haar valt bij elkaar en doe dat even in een knot boven op me hoofd, daarna stijl ik alles wat niet in die knot zit. Als je daarmee klaar bent kan je gewoon je knot uitdoen. Zo valt het over het stijle gedeelte maar lijkt het toch net iets langer. :wink:

handig! dankje!

Ik heb ook een enorme bos krullen en bij mij helpt het om met twee vlechtjes te gaan slapen en als je wakker wordt en ze losmaakt, zijn je krullen groter en dus je haar een beetje langer. Verstevig je vlechtjes met wat crème voor een beter resultaat :slightly_smiling_face:

dit kan ook helpen http://www.naturallycurly.com/curlreading/retexturizing/how-to-stretch-your-curls/

dankej! :heart: