Krijgen jullie ook geen orgasme door seks?

Hey meiden,

Ik heb eigenlijk een vraagje voor jullie waar ik al eventjes mee zit.
Al een hele tijd heb ik seks met mijn vriend, maar het is mij nog nooit gelukt om tot een orgasme te komen, hoe hard hij dit ook probeert.

Herkennen jullie dit? Of hebben jullie hier geen ‘last’ van?
Ik vraag mij dit toch wel af…

xxx

Heb je al geprobeerd om jezelf een beetje te helpen? Vooral op het einde

bij mij is het ook nog nooit gelukt…

Vaginaal klaarkomen gebeurt lang niet bij iedereen! Als ik klaarkom tijdens de seks, is dat omdat mijn clitoris gestimuleerd wordt door mijn vriend. En dan nog is het zeker niet elke keer. Als je bovenop zit, wordt je clitoris meestal vanzelf wel gestimuleerd, dus dat kun je eens proberen. Als het dan nog niet genoeg is, misschien eens vragen aan je vriend of hij nog wat wilt helpen?

Precies, als ik bovenop zit dan helpt mijn vriend mij inderdaad :flushed: stel dat eens aan hem voor, kan je zeggen dat het nice is! :wink:

30% (of 40%) van de vrouwen kan vaginaal klaarkomen, Bij de rest gaat het wat moeilijker…
(dus help jezelf een beetje!)

bij mij is het ook nog nooit gelukt!
je hoeft je echt niet te schamen ofiets

xx

Waarom denkt iedereen dat je moet klaarkomen-.-

Ik geloof dat bijna de helft van de vrouwen nooit vaginaal zou klaarkomen.
Maar vooral jongens denken tegenwoordig dat de het niet goed doen als hun vriendin niet klaarkomt.
Ik heb vaak meer genoten van de seks waar ik niet door klaarkwam dan van de seks waar ik wel van klaarkwam…

Focus je er niet teveel op en probeer andere standjes, dan gebeurt het misschien wel.
Maar vooral: Geniet en Relax, het heeft geen haast;)

Ik kan het alleen met glijmiddel, dat al geprobeerd?

Nee, tijdens de seks zelf kom ik niet klaar,
dmv beffen / vingeren wel!

Vrouwen hebben een g spot ergens binnen in zitten, als ie daar tegen aan komt, komt de vrouw sneller klaar, maar dat is bovenop zitten, of doggy het diepst erin, dan kom je mss eerder klaar?
en anders gewoon via stimulans van de clitoris…

Ik kom ook niet klaar van seks, maar het is wel errug lekker dus voor mij maakt het niet uit :’) ik help mezelf ook altijd een handje.

Je bent niet de enige hoor. Ik ben nog nooit klaargekomen van seks met een man. Ik denk idd dat je jezelf het beste een handje kan helpen?

Jongens vinden het vaak ook leuk om te kijken hoe jij met jezelf speelt… en dat ze dan niets mogen doen.

‘t Lukte mij 5 jaar lang ook nooit, dacht ook dat ik het gewoon niet kon. Maar tegenwoordig kan ik het echt binnen 10 seconden :’)

Dus, misschien veel oefenen, ervaring op doen (en iets wat niet aardig is om te zeggen; een andere partner kan ook wonderen doen)

Dankjulliewel voor de reacties :stuck_out_tongue:
En nee hoor, ik vind een orgasme geen must tijdens de seks, maar anderzijds vind ik het ook wel erg voor hem als hij zo zijn best doet maar het mij toch niet lukt ;s.
Zeker als je dan ziet hoe makkelijk jongens klaarkomen :/.

Het enigste wat er dan in mij opkomt, is : De natuur is weeral vergeten om ons ook eens iets leuks te gunnen :confused:

ik heb gehoord als je kip eet dat je grotere borsten krijgt ivm dat ze die kippen hormonen spuiten

ik weet niet of dit waar is

wtf. is. dit.

prachtig advies dit, schitterend

Ik kan het ook niet tijdens de (orale) seks, ik kan het alleen als ik mezelf masturbeer. Best vervelend eigenlijk, maar kan er niks aan doen.