Krijg mijn regels niet

Hey iedereen, even een vraagje.

Ik nam mijn pil maanden door zodat ik mijn regels niet doorkreeg.
Nu wou ik daarmee stoppen en telkens elke maand mijn regels krijgen.

Ik ben begin juli (ongeveer), gestopt met de pil maar heb nog steeds mijn regels niet!
Maandagavond juist na de seks had ik een heel klein beetje bloedverlies, heel helder bloed.
Maar daarna niks meer. Tijdens die seks had ik ook erg veel pijn, precies of er in mijn vagina nog iets zat…
Eergisteren had ik even het gevoel in mijn onderbuik van ja ze gaan doorkomen, maar niks!

Normaal voel ik een dag ervoor dat ze gaan doorkomen, maar nu helemaal niks.
Ik heb dinsdag een zwangerschap test gedaan, negatief, gelukkig!
Maar nu maak ik me zorgen dat ik onvruchtbaar ben geworden? Of dat er iets ergs is aan mijn eierstokken…

Maandagavond ga ik naar de dokter voor inentingen samen met mijn vriend, als ik ze tegen dan niet heb ga ik het met hem bespreken, want ik maak me echt zorgen!

In het verleden had ik niet altijd regelmatige regels, maar ik kreeg ze wel elke maand…

Hoelang heb je de pil ongeveer doorgeslikt?

Een halfjaar ongeveer. In die tijd heb ik één keer mijn regels gehad omdat ik mijn pil 2x vergeten was.

Ik weet niet of je dezelfde pil neemt als ik maar mij is verteld dat ik max 3 maanden achter elkaar kan slikken en dan een stopweek moet nemen. Ik weet niet of het daaraan kan liggen?

Mijn huisdokter zei dat ik zolang door mocht nemen als ik wou, dat er geen enkel risico was…

Oh… Dan is dat niet het geval denk ik? Ik heb geen flauw idee wat het anders kan zijn. Ik ben vroeger een keer 2 maanden niet ongesteld geweest maar dat was eenmalig en voor de rest kreeg ik gewoon elke maand mn periode. Misschien kan dat het zijn? Of stress?

Ja stress kan wel, ben onlangs gaan samen wonen…
Ach ja, ik zie het maandagavond dan wel bij de dokter…
Bedankt!

Maar begin juli is toch nog niet zo lang geleden? Ik denk niet dat er direct reden tot paniek is.

Ja maar als ik in het verleden even mijn pil vergat had ik meteen mijn regels… Daarmee…

Alsnog zou ik niet gelijk uitgaan van het ergste, zoals onvruchtbaarheid. Stress kan zoals eerder gezegd ook een grote rol spelen.

Zelfs als je onvruchtbaar bent, kan je nog ongesteld worden. En ik denk dat als je zolang de pil doorslikt, het ook wel logisch is dat het niet meteen komt.

In de bijsluiter staat volgens mij ook dat het voor kan komen dat er een stopweek geen bloedverlies is.

Vertrouw je het niet, kan je altijd de dokter bellen.

bij mij duurde het een jaar ga ook nooit meer aan de pil.

De ene pil is de andere niet, he? Ik had bij mijn eerste pil ook veel klachten, maar bij deze erg weinig

Het kan wel even duren voordat je lichaam het weer goed zelf oppakt, maar als je je echt zorgen maakt kun je het natuurlijk altijd even aan je huisarts vragen voor je eigen geruststelling.

@Oklahoma ik ben benieuwd welke pil je nam en welke nu beter gaat. Mijn huisartsen zeggen steeds dat het niets uit maakt…

Mag in het piltopic.