Krijg m niet uit m'n hoofd

Hee meiden,
Ik ben 4, weken terug met iemand gegaan van school.
Ik heb daarna nog met m geappt en gebeld, maar dat was toen
Ik zag m laatst en hij deed net alsof hij me niet kende, ik vind m zo erg leuk …
als ik m op school zie lopen dan kijkt ie naar me en dan lacht ie.
We appen al 2weken nier meer nadat hij me heeft genegeerd.
Ik kan er echt niet tegen… Ga er echt aan onderdoor dat ie zo reageert overal op…
Hij had gezegd dat ik iemand was voor 1x maar dat hij wel gevoelens voor me zou kunnen krijgen.
Vind dit zo vervelend… En ik moet hem nu dus ook elke dag zien op school.
Hebben jullie tips voor me zodat ik over hem heen ko,? Want kan er echt nier meer tegen… Ik moet telkens terug denken aan die avond en daarna. Ik zie zelf ook in dat het niks word maar ik krijg hem echt miet uit m’n hoofd…
Help
Xx

Wow sorry, zie nu pas hoe vervelend ik heb getypt haha… Komt door de autocorrectiecode,sorry! Trouwens, ik heb volgende week ook nog 2 feestjes waar hij ook heen gaat. Moet ik dan op hem afstappen? Of gewoon laten gaan, aangezien hij zei dat het voor 1x was?

Het is echt heel duidelijk dat die persoon nog niet volwassen genoeg is om serieus met gevoelens en relaties om te gaan. Vind het heel vervelend voor je meid, maar doe alsof zijn aanwezigheid je helemaal niets doet en hopelijk komt hij dan tot het besef dat hij jou absoluut niet waard is! Veel liefs :slightly_smiling_face:

Dankjullieeeewel meiden! Ik ga het proberen xx