krijg je van tea tree kruidvat meer puisten ?

hallo mensen,

ik hoor verschillende meningen over tea tree van het kruidvat. Sommige mensen vinden dat het geweldig werkt maar sommigee zeggen dat je puistjes en onzuiverheden de 1e week weg gaan en daarna je nog grotere puisten krijgt ?! hefft iemand hier ervaring mee want ik ewil m’n huid niet verkloten !

ik gebruik nu de scrub crème, de dag-en-nachtcrème & de pure tea tree oil, en ik merk wel een beetje verschil. niet dat opeens al m’n puisten over zijn, maar het wordt zekerweten niet erger!

Ik werk zelf bij de Kruidvat. Moet zo om 1 uur beginnen & als ik niet vergeet dan vraag ik het wel aan me collega die er verstand van heeft. Ik laat het je vanavond weten oke?

Liefs

hey ,

JUST_ONE het zou heel fijn zijn als je dat zou willen doen :grinning:

bedankt

Mn vriend gebruikt het al een tijdje en bij hem werkt het fantastisch!
Ik gebruik het ook sinds een paar dagen en de puistjes zijn in ieder geval kleiner geworden. Verder kan ik er nog vrij weinig over zeggen…

mwaah, volgens mn moeder is het niet goed, maar ik zelf vind vanwel (ik heb het zelf ook). maar je ziet niet echt heel erg veel verschil.
maar dit verschilt volgensmij per persoon.

Ja, en dit is trouwens met alle producten zo.

ik had zelf de facewash gel. In het begin (de eerste 2 weken) gingen veel puistjes weg, maar toen ik het langer ging gebruiken toen werd het veel erger. het was ook weer moeilijker omdat weg te krijgen!

Maar misschien is het bij jou wel anders!? I don’t know!
:wink:

Het werkt wel, maar zodra je puistjes (bijna) verdwenen zijn, kun je beter maar weer je huidige verzorgingsproducten gebruiken.

ik heb jaren geleden tea tree creme van de merk Kruidvat geprobeerd maar bij mij hielp het helemaal niet, mijn huid werd er veel vettiger door en ik kreeg meer puistjes! ik denk dat het verschilt van persoon tot persoon…

Mijn huid werd er heel erg vet van, helemaal niet fijn! En ging vet glimmen enzo.

mijn huid ging door dat spul helemaal samen trekken
dus als ik wakker werdt
glimde heel mijn huid super erg
en was super glad
en als ik moest lachen deed dat heel erg pijn
omdat mijn huid samen was getrokken
en ik kreeg er ook schilvertjes op mij huid van.

Ik denk echt dat dat aan je huidtype ligt en hoe je huid over het algemeen op dingen reageert enzo.

ik gebruik alleen de facewash, maar met gewoon een gezonde levensstijl werkt het wel denk ik, bij mij in ieder geval (:

ik heb geen ervaring met kruidvat
maar wel met the body shop ook tea tree en die is echt super
ben ik echt heel erg tevreden over mijn puistjes zijn zeker veeeel minder!

bij mij hielp het niks, maar ik kreeg er geen extra puisten van.

Ik heb die dag/nacht crème gebruikt.
In het begin werkte die en gingen al mijn puisten weg en toen werd mijn huid ineens heel droog.
En na een tijdje heel veel vochtinbrengende crème gebruikt en nu is mijn huid weer gecombineerd/vet met net zoveel puisten als voorheen :pensive:

Dus mijn conclusie: Het wordt niet erger, maar het wordt ook niet beter.
Maar het kan zo zijn dat het bij anderen anders is?

Ik krijg van alle Tea Tree producten die ik hier in NL koop bultjes. Ik was een paar jaar geleden in Australie en die Tea Tree daar is lijkt veel anders, zelfs de pure daar is anders dan de pure olie hier… hij ruikt anders, hij brengt anders aan op de huid, het voelt anders op de huid. Maar misschien zit dat tussen de oren omdat het spul wat ik hier koop gewoon niet werkt.