Krijg ik geld terug?

Hoi,

Ik heb laatst wat gekocht bij de h&m met een tegoedkaart. Nu wil ik het product terug brengen alleen vroeg ik me af of ik geld terug krijg of geld op de tegoedbon?

Xx

Volgens mij krijg je het op een tegoedkaart. Maar dit weet ik niet zeker. Je kunt het toch gewoon terugbrengen en dan kijken wat je krijgt? :slightly_smiling_face:

Ik dacht dat als je iets online koopt en het dan terugbrengt, je het op een tegoedkaart krijgt.
Als je iets in de winkel koopt en terugbrengt krijg je gewoon je geld.

Altijd een tegoedkaart.

Oke nou dankjewel !

Als je iets uit de sale koopt krijg je een tegoedkaart, als je een normaal artikel koopt krijg je geld terug, ongeacht of het online was of uit de winkel. Misschien dat ze bij betaling met een tegoedkaart dan weer wel altijd een tegoedkaart teruggeven, omdat je anders dus altijd gewoon wat kan kopen en terug kan brengen om zo je kaart ‘in te wisselen’ als het ware.

Dat ligt er denk ik maar net aan wie je voor je hebt staan bij de kassa. Ik heb een keer mijn geld terug gekregen… en ik heb een keer gehad dat ik een tegoedkaart kreeg.

Gister ging ik iets terugbrengen wat ik online had gekocht en toen zei ze: dat moet op een tegoedkaart

Je krijgt het op je tegoedkaart.

als je iets terug brengt wat je online hebt gekocht, krijg je een tegoedkaart.

sorry verkeerd gelezen
je hebt het gekocht met een tegoedkaart
dan krijg je als je het terug brengt ook een tegoedkaart.

Hier niet, ik heb ooit mijn broek teruggebracht omdat ie kapot was. En toen kreeg ik een tegoedkaart en niet mn geld. Wat ik balen vond. Maar ze zei dat ze nooit geld teruggaven. Dus ligt denk ik aan het filiaal of medewerker

Ik had bij de h&m een topje gekocht, paste hem blijkbaar niet, heb hem terug gebracht en hem gewoon mijn 10 euro terug gekregen

Dit kan in het algemene H&M topic.