Krijg geen muziek op ipod via i-tunes

Hee,
ik download al best lang muziek en zet het dan op itunes.
Maar nu heb ik weer wat liedjes van youtube gehaald en had ze toegevoegd aan de muzieklijst maar nu wil ik ze op de i-pod zetten maar hij geeft aan: Sommige onderdelen in de i-tunes bibliotheek waaronder … is niet gekopierd omdat de audioindeling niet wordt ondersteund door de i-pod.
Hoe kan ik dit oplossen?

liefs,

zijn het wel mp3’s die je hebt gedownload? En kan je de liedjes wel gewoon afspelen in I-tunes? (Misschien heb je het in het verkeerde bestand omgezet??)

upje

irritant he dat itunes, als ik mijn ipod in de usb doe dan gaat alle nieuwe muziek vanzelf op mijn ipod… altijd al, heb jij dat nie??

Doen moet je hem instellen op handmatig beheren.

@ TS, ik heb soms dat liedjes niet op mijn iPod kunnen omdat ze niet kunnen worden afgespeeld of zo? Heel irritant en heel raar.

Heb je gedownload via www.youtube-mp3.org? Als ik daar mee download gebeurt het me ook wel eens dat het liedje het niet doet op mijn mobiel. (Ik heb geen iPod maar ik gebruik gewoon mijn mobiel) Dan moet je gewoon een andere versie van dat liedje downloaden.

Ja ik download wel via www.youtube-mp3.org
Ja heb al verschillende versies geprobeerd op youtube maar hij heeft het nog steeds aan…

Jaa ik heb wel gedownload via die link… misschien moet ik een andere link proberen. Want heb al verschllende versies van een liedje geprobeerd maar kan niks kan ik op mijn i-pod afspelen