Krijg geen hoogte van hem

-

euh… ik zou denk ik even wachten…
players houden niet van wachten :stuck_out_tongue:
en als hij je wel echt leuk vind… =)

Hmm.
Ik vind hem een beetje raar,jullie hebben nog geeneens gezoend & hij zegt al,wil je verder gaan.
Ik zouw hem gewoon even laten,als hij je echt leuk vind gaat hij wel achter je aan.

Raar type, ik zou 'm laten gaan als ik jou was.
Hij zit nu kennelijk in de flow met een meisje, daarom wou die je niet zoenen, maar hij vraagt wel ff of je verder wilt gaan dan zoenen. Klopt iets niet, he?!
Plus dat hij de hele tijd zegt; ik wil met je zoenen. Ook een beetje raar?!

En al vertelt hij die dingen, het kan (en zal) vast wel een lieve jongen zijn, maar hij loopt een beetje hard van stapel op een rare manier.

Ik zou zeggen; vrienden of geen contact.

Dankjewel voor de reacties!
En een upje

ik zou ook gewoon even wachten, als hij je echt leuk vind doet hij wel moeite voor je en als je niks meer hoort weet je dat het een player is

Pfff die jongen lekker laten gaan-.-
ik vind het trouwens ook nogal dom dat hij met je wou afspreken omdat hij met je wou zoenen omg… dat is wel triest:P

Je vind vast wel een jongen die moeite voor je doet!:wink:

Thanks! Ik denk dat ik het eventjes laat wachten inderdaad!

-

Ik zou RENNEN!
Ja ik bedoel het is maar een jongen, je kan er beter nu mee stoppen dan dat je straks gek bent op hem en hij je alsnog playt.
Als het niet meteen goed is zou ik er niet achteraan gaan en ook niet wachten.

oeps, mijn innerlijke player-alarm gaat af.
waarom werkt die alleen maar bij andere mensen en niet bij mezelf?

Ik denk weet wel bijna zeker dat hij een player is.
Jullie hebben nog niet eens gezoend en hij wil al verder met je.

Juist ja, waarom besteed je aandacht aan hem? hij klinkt als een player en hij handelt als een player. dus het is een player.
vraag hem waarom hij zo doet, of hij jou ziet als een sletje, en als hij zegt van niet, waarom hij je zo behandelt. als hij afwijkend reageerd, gewoon vergeten, er zijn leukere jongens.

indeed