kriebeltrui

Ik heb laatst in de sale van de h&m een bestelling gedaan, met o.a. een basic zwarte trui. Hij zit echt perfect, maar kriebelt ontzettend. En dan niet een beetje, het zit gewoon irritant. Ik wil de trui graag houden, want hij zit heel goed maar als ie zo kriebelt weet ik zeker dat ik hem nooit ga dragen. Ik denk me te herinneren dat er iets is voor baby’s, een soort wasmiddel, om te zorgen dat kleding niet meer kriebelt. Weten jullie dit misschien? En waar ik het dan kan vinden? Alvast heel erg bedankt!

Daar heb ik nog nooit van gehoord, maar kan je er niet gewoon een shirtje met lange mouwen onder dragen?

-

Ik heb ook een trui die erg kriebelt, heb hem al nat gemaakt en in de diepvries gedaan maar dat hielp helaas niet.

Ik wil dit dus ook wel weten!

Draag er anders een dun truitje (of t-shirt) onder.

Mijn kinderen hoeven later nooit een kriebeltrui aan!

Sorry ahaha :stuck_out_tongue: Ik doe er altijd een basic wit of zwart shirt onder aan

Je kan er bijvoorbeeld ook een blouse met lange mouwen onder dragen. (dit moet je wel mooi vinden dan, natuurlijk)

nachtje in de vriezer leggen

Ik heb precies het zelfde met een zilver kleurig truitje van de H&M die ik laatst heb gehaald!

Een vriendin zei draag gewoon een top met lange mouwen eronder…

Je moet hem in de diepvries leggen!!!

Van dat in de diepvries leggen heb ik ook weleens gehoord ja, nog nooit zelf geprobeerd. Ik vermijd meestal kriebeltruien. Ik heb één trui die een beetje kriebelig is en ik draag daar meestal nog een extra shirt onder. Ik weet wel dat hoe vaker je kriebeltruien draagt hoe meer je er aan gewend raakt. :slightly_smiling_face:

Ik heb ook zo’n 'kabel’trui van h&m en ik doe er een grijze t-shirt met lange mouwen onder, die zie je niet en toch kriebelt het niet dan (;

Das zo vervelend, ik had ook zo’n suuuuupermooie basic trui bij de H&M gezien maar die jeukte ook ontzettend…
hier heb je niets aan

Volgens mijn textiel kennis docent moet je hem in de vriezer leggen! Heb het zelf nog nooit geprobeerd.

Inderdaad gewoon een shirt eronder aandoen, als het niet te warm wordt natuurlijk.

In de vriezer leggen heeft bij mij ook nooit geholpen hoor! Maar je kan het proberen ja. Waarom niet!
Snap trouwens sowieso niet dat ze nog van die mega kriebeltruien maken… zo vervelend! Heb je vet een leuke trui gezien, is het van die kriebelwol. Bah

Je kunt eens proberen om er een shirt met lange mouwen onder te dragen, misschien kriebelt dat al een stuk minder!
Anders zou je even verder opzoek moeten gaan naar dat wasmiddel, misschien bij een drogisterij of in de supermarkt navragen? Of misschien even mee langs de wasserette/stomerij om te vragen hoe je dat misschien kunt oplossen.

Ik heb bij H&M ook een truitje gekocht die enorm kriebelt. Zelfs in de diepvries leggen hielp niet. Paar keer wassen hielp ook niet. Ik doe er nu maar gewoon een dun shirtje met lange mouwen onder.