kriebels van een ander

Okee, ik heb dus al een halfjaar met een redelijk leuke jongen.
Vandaag kwam ik mijn ex weer tegen (waar ik geen contact) mee heb dus we zeiden niks tegen elkaar. Ik zou ook niet weten wat ik zou moeten zeggen tegen hem, hij is degene die mij heeft gedumpt. Het is ook al 4 jaar geleden. Maar toen ik hem zag kreeg ik echt weer kriebels alsof het nog vroeger was. (Ik droomde voordat ik hem zag ook vaker over hem maar zocht er verder niks achter)… We wonen ook best ver van elkaar dus is het echt raar dat ik hem tegenkom, ben hem vorig jaar ook eens tegengekomen en toen zette hij ook mijn hoofd op hol.

Nu is het probleem dus dat ik een vriendje heb. Hij heeft ook een vriendin maar veel maakt het niet uit want ik zal waarschijnlijk toch nooit meer een kans krijgen bij hem. Dat kan ja ook niet als je geen contact hebt.

Ik zou dolgraag weer contact met hem hebben maar dit is helaas heel moeilijk want ik heb geen sociaal-netwerk profiel en ik zou het ook niet durven.

Het is ook niet eerlijk tegenover mijn vriendje (waar ik ook iets van gevoelens heb hoor maar niet zoals voor mijn ex)

Die ex is ook mijn eerste liefde, maar ik realiseer me dat ik niet over hem heen ben na al die jaren en als ik heel eerlijk ben kan ik zelfs zeggen dat ik nog van hem hou :slightly_smiling_face:

Sorry voor het gezeur maar ik wil graag mijn verhaal kwijt en advies, wat moet ik verder doen? moet ik het mijn vriendje vertellen? hoe kom ik over mijn stiekem “ware” liefde heen?

Oké ik heb nu nog maar alleen je eerste zin gelezen en dat klinkt al niet goed. Sorry.

redelijk ,nee

je eerste liefde vergeet je meestal niet ? ik zou er niet teveel aandacht aan schenken en het gewoon proberen te vergeten. Je zegt dat je vriendje een redelijk leuke jongen is en dat je ookwel iets van gevoelens voor hem heb, volgensmij klopt er dan iets niet helemaal…

ja daar hebben jullie gelijk in maar dat komt omdat hij eens is vreemdgegaan en ik dat dus niet vergeten ben

Redelijk leuke jongen??? Dat je daar genoegen mee neemt. Dat híj daar uberhaupt genoegen mee neemt…

als je je vriendje redelijk leuk noemt wel dan weet ik niet of het wel goed zit tussen jullie ^^

bij de eerste zin dacht ik al; Huh?!