[Kreukelwoord]Grafbrief voor een geliefde.

Grafbrief voor een geliefde
Mensen zouden me nare blikken toe werpen als ze wisten dat ik dit deed. Vragende blikken, misschien ook wel stekende blikken. Ze snappen niet waarom ik je niet gewoon kan laten gaan. “Het leven is te kort om er over in te zitten, je hebt zo weer een nieuwe.” zei Sascha toen ik het haar verelde, huilend. Haar woorden staken me in mijn hart, vlijmscherp. Ik vertelde haar dat ik afscheid wou nemen, ze wist wel dat jij altijd bij me was, dat je veel voor me betekende, maar in plaats van mijn tranen op te vangen, gaf ze me een schouderklopje en wuifde het weg.

Door het open raam waait een zachte zomerse wind. Zo een die met je haren speelt op een manier waarop je het fijn vind. Zo een die de geur van de slapende bloemen je neus in drukt, of je nou wilt of niet. De nacht is gevallen en alhoewel het vakantie is, is de stad leeggelopen. Iedereen lijkt de kilte die ik nu voel te zijn ontvlucht. Eerder voelde ik de kilte niet, ik leek er imuum voor. Het had me wel eens bijna te pakken gehad, die kilte. Het had wel eens geprobeerd om me stiekem vanuit mijn rug met zijn geniepige klauwen mee te trekken in het grote lege gat, maar elke keer was jij er om me te verlossen en mijn leegtes op te vullen met woorden.

/rest ook lezen of liever niet?/

up

verder! leuk

VERDER.

en ik heet ook sasha. maar dan zonder de c.
oke, boeiend. (’:

Dankje :3 Zal zo de rest doen:)

ga maar verder, ben wel benieuwd :slightly_smiling_face:

Woorden van liefde, haat; Ik hou van je, meer dan van alles wat ik ken. Ik haat je, voor alles wat je bent. Woorden van wanhoop, woorden van nijd, woorden zonder woorden, ik kon ze bij je kwijt. En als ik zocht naar wat te zeggen, maar de letters niet vinden kon, hielp jij me keer op keer met zoeken. En af en toe bracht je ze naar me toe. Kant en klare woorden en zinnen. Keurig geserveerd op een dienblad, samen met een kaarsje en de interpunctie.

up[

,

Moooi, benieuwd naar de rest! Ben sowieso een - stille- fan van je haha xD Heb zelf ook ooit de naam Sascha in een verhaal gebruikt, dus die vind ik al leuk^^