Krediet crisis al in Nederland?

Ik vroeg mij af, of jullie al iets gemerkt hebben van de krediet crisis? Bij jezelf of in je omgeving.

Ik heb kennisen van wie er een ontslagen is, en de ander op het puntje van ontslagen worden staat, door de crisis.

Zelf krijg ik er niet veel last van, hebben mijn ouders gezegt.

Nee, niet veel, ik hoor er soms mensen over en dat was het wel :slightly_smiling_face:

Nee en die hele crisis boeit me geen flikker eigenlijk.

Ja, hier is al een topic over,
ik merk er wel degelijk dingen van,
me vader heeft een uitzendbureau in de bouw, en mensen kopen geen nieuwbouwhuizen meer, dus verdient hij veeel minder,

M’n zwager heeft z’n baan verloren.

Me mama was vet gierig met shoppen. :stuck_out_tongue:

Ja, mijn buurman is z’n baan kwijtgeraakt.

Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar daar kwam niets uit, dus nu zijn er 2.

Maar dat is wel balen dat hij minder verdient

Bedrijven doen aan arbeidstijdverkorting

En mij hebben ze niet meer nodig in het hotel…

Verstreken banken hier ookal geen Hypoteken meer?

Ik geloof dat we nu wel kunnen zeggen, dat de kredietcrisis ook in nederland toeslaat. wat vinden jullie?

Tuurlijk is die hier toegeslagen. Volgens mij zijn er al 30.000 mensen ontslagen en ook heel veel faillisementen.

Zeker, bij m’n werk krijg ik nu veeel minder uren en thuis moeten we opeens ook overal wat zuiniger aan mee doen. Zelf geef ik nu ook veel minder uit.

Jaaa ik kan gewoon geen baantje vinden!

neuh ik merk er niks van
het gaat wel weer over

Jaa ik merk het, in mijn ouders restaurant is het nou een stuk minder druk, maar gister ging het nog wel. En daardoor moeten we dus ook zuinig doen. ;p

Jaa ik merk het, in mijn ouders restaurant is het nou een stuk minder druk, maar gister ging het nog wel. En daardoor moeten we dus ook zuinig doen. ;p

Ja, stage voor BBL zoeken is moeilijk. Ik heb geluk want ik mag nu 2 maanden op proef, dan kijken ze of ze nog wel genoeg orders binnen krijgen of ze me nodig hebben en kunnen betalen. (Drukkerij-ish werk)

Ja ik merk het nu wel.
Ik ben gestopt met me studie en ik zoek nu een bijbaan maar die zijn erg lastig te vinden. Ze hebben bijna nergens iets. Er valt alleen maar overal ontslag