Krassen op gezicht!

Haaj,
ik heb 2 katten, de moeder én het kind. Maar ze zijn soms best speels, en dan rennen ze mijn kamer in en springen ze over me heen. Maar wat nou het probleem is : Toen ze over me heen sprongen, kwam een poot op mijn gezicht en nu zit ik onder de krassen. Ik ben blij dat het niet op mijn oog is. Het zit op mijn neus, onder mijn oog en een hele grote kras boven mijn oog.
Iemand tips hoe ik dit snel kan laten genezen of wegwerken?

x.

Ik had 3 krassen bij me lip alsof het was dichtgenaaid zegmaar
zo min mogelijk aan zitten

Ah stom, maarja gewoon niet aan zitten en als je wilt foundation? En er was ook iets voor snelle wond genezing maar ik weet niet meer precies wat, kun je even googlen.

Ik was ook al van plan om foundation te doen, maar ik heb best wel een diepe wond, en dat is de grootste en dan doet het pijn.
Dus foundation helpt niet echt :blush:

Zo’n onzichtbaarpleisterding? Dat het sneller geneesd of zo xd.

bestaat dat? XD

ik heb wel eens gehoord dat je er bio-oil op moet smeren, maar ik heb er zelf geen ervaring mee.

Goed ontsmetten en er verder niet aanzitten om littekens te voorkomen. Denk er niet te veel aan en voor je het weet, zijn ze genezen en weg.

iedergeval niet vroegtijdig eraf krabbelen wand daardoor heb ik een litteken op me wang .en ook niet nat houden maar 1 x ontsmette

Een vette, ontsmettende zalf gebruiken, dan gaat het zo weg.

Zo min mogelijk aan zitten. Het zichzelf laten genezen? Vooral geen foundation op doen :]

calendula-zalf:)
dat werkt geloof ik best goed.

Ik zou er gewoon niks insmeren

Ja, gewoon één keer ontsmetten en dan klaar. Je lichaam kan het heus wel zelf.

ik zou het gewoon laten genezen, en niet aankomen, en als het een korst word niet krabben want straks krijg je allemaal littekens op je gezicht ;o

dankje voor al jullie reacties.x

aloe vera gel helpt goed!
mijn moeder had haar hand 3e graads verbrand en die heeft geen littekens doordat ze die gel erop bleef smeren. het kan ook gewoon op open wonden want het heeft een helend effect ofzo.
nouja succes!

aloe vera of calendula… Dat werkt altijd wel goed tegen wondjes

Ik heb nu ook krassen op mn gezicht van mn kat <_< t zit onder mn oog ongeveer 5 cm lang en aan de andere kant van mn gezicht en onder mn haar
maar ik weet niet hoe het sneller geneest dus upje voor jou:)