Krassen in gezicht. hoe gaan ze weg?

bb

Bio Oil hielp bij mijn broer heel goed bij een vers litteken. (:

WTF.
Ik weet niet, dermatoloog raadplegen?

ik heb zelf een tijdje biodermal gebruikt maar het heeft bij mij nooit geholpen… sorry maar ik denk ik zeg het ook maar als iets “niet” werkt.

maar wat is er gebeurt? Moest het gehecht worden?

:open_mouth: maar is het echt weggegaan of gewoon vervaagt??
want ik heb t echt in me gezicht. schaam me er dood voor XD

hydraterende creme van nivea ofzo? Of slakkenslijm?

biodermal littekencreme.
ik heb een heel oud litteken, en die word er zelfs minder door!
pracht spul

nee zo ernstig is het niet. ik had gewoon ruzie en toen had ze me gekrabt in me gezicht. (kut wijf xd) anyway toen zijn er twee grote krassen in mijn gezicht gekomen.
niet dat het nu al een litteken is… maar ik ben gewoon bang dat dat misschien gaat komen.
(mensen zeggen namelijk dat van die cremetjes beter werken als je het zo snel mogelijk erop zet ofzo, vandaar)

:open_mouth: serieus,
waar heb je die gekocht en hoeveel koste die ongeveer?

biodermal kun je bij veel drogisterijen halen, ik heb m bij de kruidvat gehaald.
8euro volgens mij, van mij is een heel oud litteken van toen ik jong was.
maar zit echt recht op me hoofd haha, dus ik dacht daar ga ik iets aan doen.
je moet er wel geduld voor hebben, maar ik zie duidelijk resultaat.
hij is minder diep en niet meer zo ‘lang’ als eerst!

Biodermal littekencrème
De werkzame stof in de littekencrème van Biodermal is vitamine E, eerder in dit artikel uitvoerig besproken. De werking van de littekencrème van Biodermal is daarom te betwijfelen.

Bio-oil
Bio-oil is een relatief nieuw product op de markt. Bio-oil claimt onder andere littekens, huidstriemen en pigmentvlekken minder zichtbaar te maken. De werkende ingrediënten zijn vitamine A en E, Goudsbloem-, lavendel-, rozemarijn- en kamille-olie. Volgens wetenschappelijk onderzoek zijn er geen enkele bewijzen dat het smeren van de vitamines A en E goed zou zijn voor de huid. Ook van de andere ingrediënten is er geen enkel bewijs. Toch staat het Internet vol met positieve reacties over Bio-oil

Biodermal littekencrème indd, en Bio-oil. Werken allebei bij mij!