Kras op iPhone

Hee
Ik had m’n foon in het voorste vakje gedaan van m’n schooltas (cowboysbag) en schijnbaar zat daar ook mijn sleutel in… Nu zitten er n paar krasjes op … -.-’
Iemand enig idee wat te doen ?
Xx

Niks… Je kunt niks doen, die kras zit er en die blijft er ook dusja, er komen er ook wel meer :’)

Zo ver ik weet kan je daar niks meer aan doen.

hoe diep zijn de krasjes en waar zitten ze?? je geeft veel info zeg

dunne krasjes

op je scherm/achterkant/zijkant??

Scherm

ik snap nooit hoe mense dat flikken ik pleur mn iphone zovaak bij mn sleutels en ik heb 0 krassen na een jaar

Omgg jaloers!!

Niks aan te doen, eigen schuld.

Voor zover ik weet is daar niks meer aan te doen! Ik zou als ik jou was een screenprotector kopen. Zo’n screenprotector beschermt je telefoon tegen zulke kleine krasjes. Als je hem eraf haalt is je echte iPhone scherm niet beschadigd. Echt super handig!!

Car glass bellen?

Misschien screen protector er op plakken of hem in een zakje doen. Een paar kleine krasjes vallen dan nog mee als ik zie hoe sommige iphone’s er bij mij in de klas aan toe zijn

daar valt niet veel aan te doen nee

Groot?

Pas als het ongeveer zo groot is is het erg, probeer een beschermhoesje!

wat een drama, misschien beter uitkijken?
er komen sowieso wel een keer krassen op.

http://static.computerworld.nl/thumbnails/cropped/150x150/b/4/b4e33b213bfe17a34ce7c5f971dd2996.jpg

DRAMA

Die krassen kunnen zich niet magisch opvullen ofzo :cold_sweat:

Voorzichtiger met je telefoon omgaan zou ik zeggen, om meerdere krassen te voorkomen!

Koop een goed beschermhoesje om nog meer krassen te voorkomen. Meer kun je er toch niet aan doen? Die kras zit er nu en die gaat niet zomaar weg.

Okee dankje voor jullie reacties ik ga zo’n insteekhoesje bestellen! X

ik zou wel een stevige hoesje kopen , en hem niet meer laten vallen.