Krantenwijk ?

Hee ladies !
Ik wil heeel graag wat extra bij verdienen,
en nu bedacht ik om een krantenwijk te nemen…
Maar dan van die gesealde reclame blaadjes, die je 1 x per week moet rondbrengen.
Nu is mijn hoeveel verdien je hier ongeveer mee ?
Ik bedoel geen krantenwijk waar je iedere dag om 6 uur voor op hoeft !

xoxo

nee, niet doen.

Je verdient weinig. Heel weinig.

ehm ligt volgens mij aan de folders, hoe groot en dik ze zijn.

Ligt eraan of het reclamefolders zijn of regionale krantjes.
En aan het gewicht.

Ik vind het zwaar relaxt, bijna geen werk en toch geld.

heeft iemand dat zelf ervaringen/voorbeelden zodat ik een beetje een idee heb hoeveel het zal zijn ?

Veel te weinig geld voor dit werk. Je moet door weer en wind. Ik heb vroeger invouw folders gedaan verdien je iets meer mee maar dat is helemaal pokke werk! me zusje die gesealde folders… Nou ze verdiende echt weinig! Kan je beter gaan vragen of je boodschappen mag doen voor oude dametjes of mag helpen schoonmaken bij iemand thuis… Met 14 kan je in sommige supermarkten ook al aan de slag als vakkenvuller.

dat is het hem juist!
ik ben bereid van alles te doen …
behalve vakkenvullen en vraag me niet waarom, maar dat wil ik gewoon echt niet…
en oude mensen hebben toch thuiszorg/hulp ?

Je zei al dat je 't niet wil; 's ochtends om 6 uur op. Maar toch moet ik even kwijt dat ik dat echt een aanrader vind! Een beetje ochtend gymnastiek waarvoor je nog betaald krijgt ook. Zo zie ik het en het verdient veeeel beter dan folders.

Oh ik ga dat doen.
Tenminste als ik die aanmeldformulieren nog krijg opgestuurd anders ben ik einde de van de week nog eens.
Ik heb woensdag voor 6 of 8 uur moeten ik ze hebben rondgebracht en zondag voor 11 uur.
Het is iig ergens in de centen wat je verdient per krant.
Dus het ligt er ook nog net aan hoeveel kranten je hebt.

Nou lang niet alle oudere mensen zijn al zo slecht te been voor thuishulp. Ik werk achter de kassa van een supermarkt en daar tegen over zit een soort bejaardetehuis. Met aparte woningen. Ze wonen alleen en er zit z’n zaaltje bij waar ze eten kunnen krijgen en spelletjes doen. Nou die mensjes lopen met een rolatortje zelf boodschappen te doen en ook vaak zeggen ze dat ze het eigenlijk niet meer zelf kunnen. Dus voor die mensen zou het een uitkomst zijn. Maar moet je wel in contact komen met ze want je moet hun vertrouwen natuurlijk wel hebben want ze geven wel hun portomonee mee enc. heb je zelf nog een oma die misschien iemand weet die wel hulp kan gebruiken? Misschien mag je nog wel veel meer voor haar doen dan boodschappen… Het lijkt mij leuk en dankbaar werk en ze maken nog eens een praatje…

Ik heb het gedaan. Ik verdiende minimaal 6 euro. En hoe zwaarder de folders werden (dikker, meer folders etc) hoe meer ik verdiende.
Maar ik vind het nu niet meer waard. Soms verdiende ik wel tot de 11 euro, maar dan waren de folders ook echt ZWAAR. &moest ik vaak langs huis om nieuwe folders op te halen, omdat ik ze niet allemaal in mijn fietstas kreeg…

hee, ik heb het zelf gedaan maar niet doen.
ik moest in zo’n chique buurt 280 huizen doen die 25 meter uit elkaar stonden. daar was ik in totaal 2,5 uur mee bezig. ik verdiende er rond de 12 euro per week mee.
2 keer doen is leuk, maar daarna is het echt stom.
je kunt nog beter in een restaurant afwassen. xD

Oja, nog een ideetje! Een vriendinnetje van me verzamelt oude “zooi” van andere mensen. Die spullen krijgt ze meestal of koopt ze op rommelmarkten. Heel veel mensen hebben een hoop op zolder staan wat in hun ogen alleen maar troep is! Schilder het of doe er niks aan en verkoop dat op marktplaats! Bij haar loopt het goed. Er word aardig wat verkocht. Sommige dingen schildert ze wit, andere dingen laat ze antiek… Antiek achtige meubeltjes verkopen ook nog eens heel goed voor vitagestijl enz… moet je op marktplaats eens zoeken op “brocante” als voorbeeldje.

Ja maar dat ligt er maar aan waar je woont. In mijn woonplaats hebben mensen geen voortuinen dus ik kan gewoon langs de deuren fietsen en heb mijn grote wijk héél snel gedaan.

ik heb 150 huizen en verdien maar 3,16 per keer.
ben er 3 kwartier mee bezig

1 tip ;NIETDOEN
k had ook een krantenwijk je verdient heeel weinig geld en je moet zoveeel werken

lovess

Wow, ik snap alle negatieve reacties hier niet. Ik heb nu sinds maart een krantenwijk, en het bevalt me echt goed. Ik dacht vantevoren ook van: ooooh nee, wat nou als het regent ofzo! maar dit valt echt zo erg mee, ik heb het nu echt iets van 30 weken gedaan ofzo, en heb 2x regen gehad. En dan ook geen stortregen ofzo, maar een paar druppeltjes. Dus om deze reden moet je het niet níet doen!

Verder heb ik een krantenwijk, die hier regionaal wordt bezorgd, ik heb in totaal 170 kranten, die moet ik elke woensdagmiddag bezorgen (vóór 7 uur), hier ben ik ongeveer anderhalf uur mee bezig. Gemiddeld verdien ik ongeveer 40 euro in de maand (dit verschilt echt heel erg aan het gewicht/dikte van de krant), wat dus neerkomt op 10 euro in de week, voor anderhalf uur per week. Dit is dus iets van 6 à 7 euro per uur, wat best veel is!

Nu heb ik morgen een sollicitatiegesprek bij een supermarkt, dus als ik daar word aangenomen weet ik nog niet of ik deze krantenwijk hou. Maar, als jij 13 of 14 bent, en dus nog niks anders mag doen zeg ik echt zeker weten DOEN!

ik doe het ook, bij vsp.
ik krijg altijd rond de 10 euro
soms is het meer en soms is het minder, maar ik heb nog nooit minder dan 9,50 gehad.
ik loop altijd een uurtje / anderhalf uur, en ik verdien dus meer dan de vakkenvullers in een supermarkt,
maar zeker DOEN.

Bijbaantjes topic.

Anyway, ik heb ook een krantenwijk, en ik snap niet wat er nou zo erg aan is. Zoveel moet je nou ook weer niet werken, het is minder werk dan in bv. een tuin, en het verdiend opzich niet zo heel slecht. Natuurlijk heb je soms ook regen, maar heb je in een tuin ook aan het einde van het jaar een vette bonus? Niet in de tuin waar ik werkte in ieder geval. Daar mocht je blij zijn als die enge Polen je eens met rust lieten (No offence, het waren gewoon Polen). Ik had aan het einde van het jaar meer dan 150 euro opgehaald, waar ik meteen een nieuwe mobiel van heb gekocht :’)

Ik vind het best veel verdienen, voor ong. 4/5 (met vouwen dan) uur per week, dus ong. 10 per 2 weken verdien ik gemiddeld 25/30 euro wat ik nog vrij veel vind.