krantenwijk

Kan iemand mij dwingen om kranten te lopen, zonder dat ik iets ondertekent heb, en rekeningnummer niet gegeven heb?
  • Hoe
  • Wat

0 stemmers

Ik heb een vraag. Ik had me aangemeld voor een ochtendkrant, wat mij gelijk niet beviel en ik dacht dat het veel minder lang zou duren elke ochtend behalve zondag. Nu red ik dat dus niet met school. Ik heb contact opgenomen en gezegd dat ik het werk niet verder wil doen, ik dacht dat er een proeftijd aan zat, maar niet dus! Verder een mail gestuurd over hoe en wat, en niemand reageert meer… hoe zouden jullie dit aanpakken? K zit er een beetje mee, omdat ik dit niet de komende weken kan doen (de opzegtermijn)

Heb je een contract getekend?

Nee, ik heb nog geen contract getekend, daarom denk ik zelf dat ze me er ook niet toe kunnen dwingen om me aan het opzegtermijn te houden. Is dat zo?

Volgens mij klopt dat inderdaad.

Als jij niks ondertekent hebt, zit je ook nergens aan vast. Je kunt gewoon stoppen. Sws, dat zij niet meer reageren, is wel wat raar.

thanks allebei! Na een mail gestuurd te hebben en nog steeds geen antwoord, ging ik vanochtend half 6 mijn bed uit, en lagen ze er niet meer :slightly_smiling_face: dus ik ben er mooi vanaf~! :cold_sweat: Naar mijn idee is de ochtendkrant geen aanrader als je een avondmens bent en dus altijd laat slaapt :slightly_smiling_face: