Krantenwijk

Hallo
Ik ben 16 jaar en ik wil een krantenwijk bij Axender
Heeft hier iemand ervaring mee met dit bedrijf ?
Hoeveel je verdient?
En of het een fijn bedrijf is?

ken het bedrijf niet maar over hoeveel geld verdient je gaat verdienen kan niemand je antwoord op geven behalve Axender zelf.
Ligt er vaak aan hoe groot de wijk is die je gaat doen (dus hoeveel huizen je hebt) en of het allemaal flats zijn of gewone rijtjeshuizen. Voor flats krijg je meestal minder betaald dan voor rijtjeshuizen.
Vroeg heb ik folders bezorgd. Had een wijk van 380 huizen en dat waren rijtjeshuizen dus dat was best een leuk bedrag elke maand. Maar zou niet meer weten hoeveel dat was.
En het leukste is natuurlijk aan het eind van het jaar met die kaartjes. Makkelijk geld verdienen :grinning:

Waarom neem je niet een supermarktbaantje? Veel chiller. Kranten/folderwerk is echt kutwerk, al dat invouwen enzo.

Ik heb bij Axender een krantenwijk gehad en ik vond het echt verschrikkelijk. Kwam niet zo zeer door Axender maar meer door de krantenwijk zelf. Ik weet niet precies hoeveel huizen ik had maar het waren er een heleboel. Op maandag of dinsdag kwamen de folders, dan deed ik er afhankelijk hoe groot de stapel was 1 a 2 uur over om ze te vouwen. Dan moest ik ze op woensdag rondbrengen, ik kreeg dan op dezelfde dag de krant van die dag en daar moesten de folders ingevouwen worden maar dat deed mijn vader omdat ik daar echt geen tijd voor had in verband met school. Dan bracht ik de helft rond en hij de andere helft omdat ik anders echt van 4 tot 11 uur aan het rondbrengen was. Na anderhalf jaar ben ik er mee gestopt omdat het echt te veel werk was voor wat ik er voor betaald kreeg, 40 tot 60 euro per maand. Ik weet niet of mijn wijk dus te groot was maar ik heb er echt slechte ervaringen mee gehad. Ik werk nu in een supermarkt en dat is veel minder zwaar, ongeveer even lang werken en ik verdien veeel meer. Je bent 16 dus ik zou je dat echt aanraden. Sorry voor dit lange bericht, ik hoop dat je er wat aan hebt!

nooit van in plastic verpakte folders gehoord? En supermarkt is misschien veel chiller maar dit is veel sneller geld verdient

De kans dat je kranten of folders moet rondbrengen die je zelf moet invouwen is veel groter dan dat je de voorverpakte folders krijgt, en ik weet niet of jij ooit folders heb ingevouwen maar dat is echt kut werk. Hoeveel je met folders/kranten verdiend hangt maar net af van hoe groot de wijk is die je krijgt, dus ‘veel sneller geld verdient’ slaat nergens op.

Rond kerst kan je wel super veel verdienen. Dan bel je aan, geef je de beste wensen en krijg je 1 euro tot wel 5euro! Maar het is wel koud rond die tijd [color=rgb(26, 13, 171)][font=arial]

Oud topic, slotje