Krantenwijk

Hoi!
Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die een kranten/folderwijk hebben, en zoja, wat je dan verdient per uur/dag/week?
Vermeld er dan aub ook even bij hoeveel huizen en welke dag(en) enzo :slightly_smiling_face:

Folders van VSP (de reclame folders) worden in het weekend bij je geleverd en die moet je op maandag of dinsdag lopen, al lopen de meeste ze al op zondag.
Voor zover ik weet, verdien je per adres. Je krijgt een wijk toegewezen dus je kan niet kiezen. Het kan dat je een grote wijk hebt of juist een hele kleine. Het kan dat je een paar minuten moet fietsen voor je er bent of dat het meteen om de hoek ligt. En voor gewicht krijg je ook extra geloof ik. Met kerst krijg je altijd extra verdiensten omdat je dan overal mag aanbellen als kerstbonus.

Ik bezorg zelf niet dus weet niet wat je precies krijgt als verdiensten, maar mijn vriend bezorgt de folders bij de bezorgers, vandaar :’) VSP is best goed opzicht. Heb er bijna 4 jaar geleden een paar weken voor gewerkt.

Kan volgens mij prima in het algemene bijbaantjestopic, anders kunnen we voor elk bijbaantje een apart topic maken

Mee eens, slotje.