Krantenwijk/Folders

Als je een krantenwijk/folders wilt doen, hoe kom je dan aan de kranten enzo, waar kun je je aanmelden dat je dat wel wilt doen?

Uhh, wij krijgen met de post wel is formuliertjes die je moet invullen. Je kan ook zoeken op internet! Maar er is maar een kleine kans dat je dan echt aan de slag kan volgens mij. Ik heb me 2 jaar geleden ofzo bij 2 verschillende ‘bedrijven’ ingeschreven en van geen van beide iets gehoord!

Hee,
ik kwam vrij makkelijk aan een krantenwijk (met vriendin) we gingen gewoon goed op internet kijken ! Vaak kregen wij formuliertjes in de bus, en die hebben we allemaal gewoon ingevuld. Je moet wel (als je ergens aan de slag mag) kijken of die wel echt goed zijn, want voor half Haarlem kregen wij maar acht euro. Nou dat was niks. Je krijgt de kranten gewoon aan de deur bezorgd !
Succes ermee !

www.interlanden.nl

Ik doe samen met iemand kranten, ik 3 dagen, hij 3 dagen.
Als je je aanmeld kom je op een wachtlijst te staan, want je bent niet de enige die dat baantje wilt. Je kan hem morgen krijgen, maar ook over 3 jaar bij wijze van spreke.
Die van mij zocht nog iemand, en mijn zus is er net mee gestopt.
Succes! x
(het verdient trouwens best lekker!)

Ik heb 3 en een half jaar folderwijk gedaan. Verdiende best aardig. Ik ben via via ermee in aanraking gekomen, maar je kan ook op internet kijken. www.interlanden.nl Soms zitten er bij de folders wel eens een papier waar ze bezorgers vragen.

O, dat moet je niet doen.

Ik heb het maar liefst TWEE hele weken gedaan.
Het is echt níets.

oeh ik heb ook nog folders gdn laaaange tijd… vele jaren, vond dat best wel leuk=d(behalve de winter dan:o)
nuja mu zus en broer hadden geen tijd meer ik kon het niet alleen duz heb ik ook maar gstopt . wij deden dat zo met het gezin ik, mu ma , mu zus en mu broer:)

nog nooit gedaan. wil er ook niet aan beginnen…

Hoeveel verdienen jullie ermee?

je kan even kijken op netwerkvsp.nl maar het licht er ook heel erg aan in welke wijk je woont sommige wijken zijn zeer gewild (flats) en andere niet (vrijstaande huizen) ik moet je wel waarschuwen naar geld/werk verhouding verdient het niet goed, ik vond het echt lichaamelijk heel zwaar werk (meestal 100 tot 200 kilo) en daar deed ik 4 uur over (alleen) en daar kreeg ik 7,50 voor en dat is opzich wel veel maar al dat werk wat er in zit! en ik kreeg ook last van me rus dus ben er na 3 maanden mee gestopt!

ik doe een kranten 2x per week verdiend echt goed rond de 80 euro per maand als de kranten zwaar zijn meer.in elke krant staat wel telfoonnummers en daar moet je heen bellen en dan kan je vragen of ze een wijk hebben anders kom je op wachtlijst.

Ik doe ook een huis-aan-huis-blad. De “Almere Vandaag”. En ik ging gewoon naar dat bedrijfje toe, hier in de buurt, DistriQ. Ik hoefde alleen te zeggen in welke buurt ik woon en dan krijg je er een.
Ik doe het 1 keer in de week op zaterdag, 170 krantjes. En daar doe ik ongeveer drie kwartier/een uur over. En dan krijg ik 7 euro! (soms meer)
Dus daar ben ik wel blij mee. En ik vind het ook wel leuk :slightly_smiling_face:.

Ik loop ook kranten van Armada maar ik moet ze zelf vouwen nou dat zou ik niet doen want dat is super saai maar het lopen zelf is wel heel leuk… ik verdien ong. 30 euro IN DE MAAND… en 7.00 per week soms loop ik 1 keer en soms 2 keer

Ik doe het met een vriendin. We verdienen 8.40 per keer, en we zijn er op de snelle manier zo’n drie kwartier mee bezig. Als we het op de gezellige manier doen ongeveer een uur en een kwartier. Wel oke dus: het is gezellig, niet heel veel en het verdient aardig.

Ik stuurde altijd heel veel van die aanmeldingsformuleren op die je met de post kreeg. Nar 3,5 (!) jaar werdt ik opgebeld of ik nog wilde. Maar opzich vind ik het wel relax, het gaat steeds sneller met lopen en voor 1,5/2 uur lopen verdien ik dan ¤8,40 per keer.
En als je loopt is dat weer goed voor je conditie :wink:

Via een advertentie in de krant kwam ik eraan.
Ik doe het 1x in de week, ben er een uurtje mee bezig ongeveer. Verdien ongeveer 30 euro/maand dus dat is nog bestwel veel :grinning:

ik doe nu die van netwerk vsp en ik verdien gemiddeld 10 euro in de week maar het zijn ook hele dikke folders.

oeps haha dit topic is 4 jaar oud :stuck_out_tongue: