Krantenwijk/Folders

Hallo iedereen,
ik wil graag wat meer weten over een krantenwijk of folderwijk.
Hoeveel verdien(de) je?
Hoeveel uur/dagen werk je/ heb je gewerkt?
Is het lastig met vakantie?

Me broer heeft der 1 [ik heb meestal wel mee] het zondagsnieuws dat moet hij dan zelf vouwen en dan verdient hij 10 euro per keer mee.Als je in de vakantie op vaklantie gaat moet je dat aan je depothouder melden en die regelt dan (als jij geen invaller kan regelen) een invaller.Wij hoeven het maar 1x per week te bezorgen.

Mijn broertje heb net een folderwijk gekregen :slightly_smiling_face: ik zou megod niet weten wat hij verdient… dacht voor vouwen en weglopen rond de ¤10 euro en dat 1 keer per week :slightly_smiling_face: tnt post verdient trouwens veel beter! maar daar mag je pas werken als je 16 bent :slightly_smiling_face:

Ik loop 1x per week op vrijdag (ong. 3 kwartier), daar verdien ik ¤35,- per maand mee, en als de maand 5 vrijdagen heeft nog ¤8,50 extra. Als ik op vakantie ga mail ik ruim van tevoren en dan regelt het bedrijf een invaller :slightly_smiling_face:

hoe kom je aan een krantenwijk?

www.distriq.nl ^^
Nouja, je hebt wel meer sites geloof ik, maar die stond ook in de Hitkrant enzo, dus is wel betrouwbaar.
Hij doet ook de telegraaf.

Ooh god ik raad het je zó af. Ik vond het vréselijk. Heb het paar maanden volgehouden maar was zo kut en zo zwaar deed het 2 dagen per week maar was onwijs veel en moest het allemaal in 1 dag doen dus folders allemaal op dinsdag middag en kranten allemaal op woensdagmiddag en dan soms nog extra dingen op donderdag middag! Verdiende vet weinig ook 25 euro per maand. En als het regende hingen al die kranten zo zielig over me arm en werd me jas helemaal vies en ik had 250 huizen, een kleine wijk zei meneer; not! Was echt vet veel. Nee ik raad het je echt af, je krijgt ook onwijs pijn in je arm want ik moest 50 kranten ofzo op 1 arm leggen en ik moest in de hagel enzo echt vreselijk en het heeft heel me fiets gesloopt heel me bagagedrager hing op de grond echt vreselijk. Heb ze ook heel vaak in de prullebak gegooit, ja ik weet heel fout maar was gewoon zó kut. Maarja me baas enzo waren wel vet aardig alles heel goed geregeld ik zat bij Interlanden. Maarja als je er 1 neemt doe met gecielde folders en 100 huizen dat is te doen.

XXX
p.s hier kan je krijgen ; www.interlanden.nl of een ander bedrijf dat kranten en folders doet gewoon ff googelen

Ik zit bij NetwerpVSP, en ik verdien maar 10 euro per week voor 500 gesealde folder pakketjes. 't Is echt heel kut om te doen, echt héél kut maarja, ik heb toch geld nodig! :[ Ik ben 14 en ik weet niet waar ik anders kan werken…en ik moet het geld hebben om m’n nieuwe mobieltje te betalen. Zucht.

500 gesealde folders? ;O
Ik verdien zowiezo 6,95 voor 233 adressen (daar zitten ook nog van die ja/nee stickers bij) & dan natuurlijk nog de gewichtstoeslag
Alleen mn wijk ligt nogal raar in elkaar, gaat alle kanten op xD Ik denk daarom dat het wat meer is, want de vorige keer met 190 adressen verdiende ik maar 4,95 xD dat was al helemaal niets xD Maar die wijk was heel makkelijk.

op je 14e kan je bij de plus (supermarkt) beginnen als vakkenvuller :slightly_smiling_face:
xxx <3

Dan al? ;O
Alleen ligt die winkel helaas totaal niet bij mij xD

Ik heb jaren geleden ook folders gelopen. Ik verdiende toen 50 gulden per week, dus ongeveer 200 gulden per maand. Ik was altijd op zaterdag ongeveer 4 uur aan het vouwen en liep ze op maandag en dindsdag. Ik weet alleen niet meer precies hoeveel uur ik altijd aan het lopen was.
In vakanties kon je opgeven wanneer je weg was, zodat ze iemand anders zouden regelen die in die tijd de folders voor je liep.

ik mag het niet; omdat er kinderen door vermist zijn geraakt; die dus het huis zijn binnen getrokken…

ik doe elke vrijdag
Ik verdien ong 50 euro per maand ;p
ik doe de trompetter en ‘wonen’ krant.
en soms komen er een paar folders.

Ik vind t zelf niet zo leuk x]]

ik heb een folderwijk, en ik doe het 1x in de week… dan verdien ik per maandongeveer 30 euro. vind ik wel genoeg :wink:

Dan mag je zeker ook niet fietsen, omdat er ook kinderen van hun fiets worden afgetrokken. En je mag zeker ook niet buiten lopen, omdat er ook kinderen de bosjes worden ingetrokken…

ik heb het in de vakantie 3x keer gedaan en in totaal iets van 60 euro verdiend maar moest ook vouwen, de 3e x was heel leuk kreeg ik 31 euro voor en de helft van de huizen in die wijk hadden ze dus weggehaald hoefde ik maar heel weinig te doen :grinning:

Oh jawel dat mag ik wel hoor xD, maar dat is heel wat anders…

Ik en een vriendin willen samen een folderwijk gaan doen. Zou dat te doen zijn?

Ik ga de ochtendkrant lopen, dat verdient meer dan folders. Maar goed, je moet er natuurlijk wel vroeg voor opstaan.