Kranten-Folderwijk, Hoeveel enz

[b]Eheh ik wil een folderwijk nemen ofzoo maar nu heb ik een paar vraagjes

-Hoeveel verdien jij ermee?
-bij welke krant of “bedrijfje” doe je het
-Hoeveel wijken, uren per week… ofzoiets
-doe je het op je eigen naam of die van je oudere broer of zus
ik wil het op die van mn oudere broer dan, verdien je dan meer ? XD (hij is 18)
Ghehe sneaky[/b]

• Ik verdien er 6,25 euro mee (maar ik doe met een vriendin samen dus we hebben beide de helft van wijk)
  • Ik breng het Zondagsnieuws rond
  • ik heb dus een halve wijk. En loop er precies een uur over
  • ik doe het op de naam van mijn vriendin

En volgens mij verdien je dan niet meer. Je wordt meestal betaald per Krantje =p

¤12.71
3 uur per week
gelderse post.
om me eigennaam eerst me moeder nu mijn eigennaam

» ong 60 euro per maand
» Folders, zelf invouwen
» 1 wijk, 300 adressen, kleine 2 uurtjes rondbrengen en ook ong 2 uur vouwen.
» Staat op de naam van mijn vader omdat ik het al sinds mn 12e doe, ben nu 14, kan eigenlyk wel op mn eigen rekening, maar het is wel goed zo.

Ik heb het een poosje terug gedaan, en nu wil ik het weer gaan doen, maar nu is het op woensdag, veel minder folders, en kleinere wijk, dus iets fijner, wel minder geld, maar ach.

Ik zal even je vragen beantwoorden :slightly_smiling_face:

Hoeveel verdien jij ermee?

• Ik verdiende er toen ongeveer 20/30 euro per week mee. Ik was dan wel de hele vrijdag avond bezig met vouwen + de hele zaterdag met rondbrengen. Ook bracht ik nog foldertjes rond voor de bedrijfjes die dat niet wilden via dat bedrijf, dus daar kreeg ik nog 10/15 euro extra mee.
    Bij welke krant of “bedrijfje” doe je het
  • Ik bezorgde de folders voor TipTop bv.
    Hoeveel wijken, uren per week… ofzoiets
  • Ik deed 1 wijk, maar die was 280/380 huizen (weet ik niet meer precies), en daar deed ik dus de hele vrijdagavond en zaterdag over.
    doe je het op je eigen naam of die van je oudere broer of zus.
  • Ik deed het gewoon op mijn eigen naam, ik was immers al 13 geweest :slightly_smiling_face:

En nee, je verdient dan niet meer, je krijgt voor de folders een bepaald bedrag, en als het meer gewicht is, krijg je nog gewichtstoeslag. :slightly_smiling_face:

Ik ben er sinds gisteren vanaf, wieeehoeee.

-Hoeveel verdien jij ermee?
Ongeveer 80 euro per maand.
-bij welke krant of “bedrijfje” doe je het
Garant Reclameverspreidingen.
-Hoeveel wijken, uren per week… ofzoiets
Ik had 6 vrij grote straten, maar ik deed het samen met mijn zus, was er uurtje mee bezig. Moest ook zelf insteken.
-doe je het op je eigen naam of die van je oudere broer of zus
Eigen naam.

Ik had me ook opgegeven maar het was 1 dag in de week, 2 uur lopen en dan verdien je 20 euro per maand. Ajuuparapluuuu.