krampen en steken in rug.

hoi,
ik had vorige week opeens last van wat steken in m’n rug, en toen ging het wel weer over, maar sinds vanmiddag kreeg ik het weer, maar nu veel heftiger, en nu vanavond begon het weer, en ik kan niet eens bewegen want het zijn echt zware steken/krampen op deze plek:

http://img153.imageshack.us/img153/9111/mensca.jpg

weet iemand wat dit is?
ik heb trouwens ook wat aan mijn stuitje, het ziet er naar uit dat die te lang is, is er wat met m’n rug dat die verkeerd groeit ofzo? (ben nog niet uitgegroeid) of wat is dit? bedankt xxx.

Ik denk eerlijk gezegd dat de dokter daar een beter en preciezer antwoord op weet.

ja, ik ga zelf ook al als het aanhoud naar de dokter, maar misschien dat hier iemand toevallig ook zoiets heeft gehad en toevallig weet wat dit is…

Spier verrekt?
Ik zou een paar dagen wachten, als je het woensdag nog hebt de dokter bellen.

Even de dokter bellen, idd.

Oh God, van dit soort topics ga ik altijd automatisch rechtop zitten, haha.

ik kan op dit moment niet eens rechtop zitten.

Kans dat er een zenuw klem zit, of dat het allemaal heel erg vast zit. Heb ik ook regelmatig! Ik zou de fysio bellen, daar kan je rechtstreeks naar toe zonder de dokter. Of is dat alleen hierzo?

Misschien een beknelde zenuw ?

ja ik heb wel meerdere zenuwknellen gehad de afgelopen maanden, ik groei wel heel erg snel de laatste tijd, weet niet of dat er iets mee te maken heeft…

Ja volgens mij wel, je rug is best ingewikkeld. Zodra jij je voeten verkeerd neerzet heeft dat al invloed op je rug. De kans is groot dat het snelle groeien er de oorzaak van is.

en als dat dan de oorzaak is, zou ik daar dan wat aan kunnen doen?

Nee, dan zal het vanzelf weggaan… Als dat echt de oorzaak is, dan moet je lichaam er even aan wennen.

Heb je ook dat je dan amper adem krijgt?
Als dat zo is, heb je het zelfde aan mij. Bij mij is er nooit wat uitgekomen. Waarschijnlijk wordt je naar het ziekenhuis gestuurd of krijg je naproxen mee naar huis (sterke pijnstiller)

serieus?
maar hoe bedoel je dan weinig adem? altijd of in sommige situaties? want ik voel soms wel eens druk op mijn luchtwegen…

Ik denk dat een massage een oplossing is (:
M’n ex had dit ook altijd, z’n spieren waren daar vreemd genoeg altijd verkrampt.
Als ik hem daar masseerde ging het weer prima (:

ja daar zat ik ook al aan te denken, nu nog een massage-persoon vinden. :]
m’n moeder kan het wel.

Dan zou ik even je moeder vragen (:
Het helpt echt (: