Krampen door Yasmin?!!

Help!
Ik slik al 5 dagen de goedkope variant van Yasmin en vandaag na mijn lunch kreeg ik een vreselijke pijn in mijn maag samen met een brandend gevoel. Op een gegeven moment werd het moeilijk om adem te halen en heb ik alles dat ik had gegeten uitgekotst. Toen werd het (wat) beter maar de krampen bleven. Na 1 uur werden de krampen weer vreselijk. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Om de 10 seconden krijg ik een kramp-steek samen met misselijkheid en ik moet echt schreeuwen van de pijn. Het is vlak boven mijn navel dus ik denk dat het mijn maag is. Ik weet niet wat ik het moet doen; gewoon afwachten of wat? Ik weet trouwens ook niet zeker ofhet door de pil komt maar wss wel. Ik heb morgen ook nog eens een grote tentamen en als ik niet ga krijg ik een 1. Maar zo kan ik echt niks, het enige wat ik doe is heen en weer rollen en schreeuwen van de pijn. Pijnstiller helpt ook niet. Wat moet ik doen?:frowning_face:

Huisarts bellen?

Het hoeft niet per se aan de pil te liggen. Volgens mij heerst er nu ook buikgriep. Als je het echt wil weten, bel dan je huisarts.

Het is al te laat, ik heb gebeld maar antwoordapparaat.

Wacht dan maar tot morgen. Meer kun je niet doen. Als het spoed is, kun je de huisartsenpost bellen.

Ik zou toch wel de huisartsenpost bellen als de pijn zo erg is. Ze kunnen je dan adviseren of je wel of niet langs moet komen.
Beterschap!

Dit kan best veel oorzaken hebben dus echt niet alleen de pil. Gewoon even langs de huisarts morgen en desnoods bellen als het echt niet te doen is.

Meid dat klinkt echt niet goed hoor? Misschien heb je wel blindedarmontsteking oid. Ik zou naar de huisartsenpost gaan hoor!