Krachtdieren

Ik heb een abonnement op fancy en daar stond dit keer iets in over krachtdieren. Dus ik heb het artikeltje eens gelezen en t klonk best interessant.
Een krachtdier is een spiritueel dier die jou vergezelt tijdens je leven, ie jou helpt tijdens moeilijke perioden en helpt om keuzes te maken.
Iedereen heeft er minimaal 1 tijdens zijn leven, het kan wel eens wisselen. Zo kan je op vakantie een ander dier hebben dan thuis.
Hier een website over verdere uitleg e.d.: http://www.shamanshome.com/NL/power%20animals.html

Meestal ben ik wel ‘down to earth’ maar dit spreekt me wel erg aan. Wat vind jij hier van? En heb jij jouw krachtdier al gevonden?

De fancy van deze maand? Want dan ga ik het eerst lezen en dan weer reageren :stuck_out_tongue:

Yep, gisteren in de bus gekregen :stuck_out_tongue:

Ik vind het wel cool, maar ik vind eigenlijk bijna alles wat met spiritualiteit te maken heeft, cool. Verder ben ik ook best down-to-earth. Ook al ben ik nu wierook aan het roken.

Ik heb dat artikel een beetje bekeken, maar ik lees ook nog wel even de fancy dan idd=)

Wut? Ik weet het niet. Maar die reis naar de ‘onderwereld’ klinkt muy coolio.

woow klinkt vreemd :S
snap niet veel van eigenlijk, maar had gister wel gedroomd over een olifant :grinning:
hij heette Hanibal

hahahaha vet schattige post.
ik ben veel te lui om dat artikel te gaan lezen, wel leuk idee op zich

Klinkt echt stoer ;o
betwijfel alleen of het waar is. XD

klinkt een beetje als harry potter met zo’n dier xD
Patronus heette dat toch :’)

haha, inderdaad
dat is ook het eerste waar ik aan dacht

ik vind het wel mooi klinken eigenlijk…
en als het niet zo is, achja dan is mijn hondje mn krachtdier=)

Mwah, wel een mooi idee, maar reizen naar de onderwereld om je krachtdier te vinden? Of eerst er heel veel over dromen/veel er over tegen komen en dan zul je een bepaald gevoel van bescherming krijgen, maar het lijkt mij dat zo’n dier er al constant is en dat die je al beschermt, toch?
Nouja, het zou wel cool zijn als het waar zou zijn :].

si t die waarbij je die mascara cadeau krijgt?

Nee hier geloof ik niet in.

Dat klinkt een beetje alsof er ook precies één zielsverwant voor jou rondloopt.
Ik hou heel veel van dieren en ik geloof dat je een sterke band met ze kan hebben, maar dit geloof ik niet.

Ja dat is 'm :wink:

Ik moest eigenlijk ook aan een patronus denken, volgens mij heeft t ook met elkaar te maken :stuck_out_tongue:

Hmm als dat zo is… ik dacht aan een kikker :flushed:

ik heb t geprobeert, en mijn krachtdier is een wolf… staat voor aardse wijsheid en bescherming. De wolf durft risico’s te nemen om zijn geluk te vinden en erkent zijn basisbehoeftes…

ik vind die dingen altijd wel interesant…

het klinkt een beetje als hoe mensen beschermengelen zien, ik heb altijd het gevoel wel dat iets of iemand over mij waakt, en ik heb het gevoel dat het mijn overleden opa is. Dit komt omdat ik het gevoel van dat ik bij hem was nu nog steeds heb, altijd, terwijl ik het toen alleen had toen ik bij hem was.