krabben aan gezicht; zelfbeheersing

ja, ik heb het zelfde ;p het is heel irritant. Ik heb ook nooit van die gele pukkels maar gewoon die rode bultjes krab ik ook al open

Zoooo herkenbaar. Ik heb dit ook. Zeker als ik me bijvoorbeeld eventjes slecht voel, ga ik krabben en knijpen.
UP.

inderdaad, en dan heb je het gevoel dat je alles gewoon even lekker wegknijpt ofzo (klinkt echt heel ranzig iknow).
het is echt kud :frowning_face:

ik heb het ook ;p maar ben nu aan de pil dus ik hoop dat het daardoor minder gaat worden, want nu heb ik telkens van die stomme korstjes op mijn gezicht die ik er telkens afkrab…

Heb ik ook.
Op school doe ik niks… niet krabben ofzo.
en als ik thuis kom, is het weer helemaal rood en weer open.
En op school is het ook veel minder zichtbaar.

hmm nergens last van , misschien omdat ik ook niet veel puistjes heb enz. iniedergeval ik heb er altijd wel 1 of 2 of 3 ofzo maar nooit heel veel tegelijk.

zie dit maar als een upje.

heb k ook gehad !

nu is het veel minder ;p

Ik heb dat ook heel erg, loop nu ook met 3 korsten op me gezicht rond :frowning_face:

ik had gehoopt dat als ik zou merken dat meer mensen het deden ik zou weten dat ik niet de enige ben, en het me moed zou geven om te stoppen met uitknijpen omdat dat andere ook gelukt is.
maar in tegendeel telkens als ik in de spiegel kijk grijp ik een tissue en begint het weer :expressionless:
heb nu weer een heel rood opgezwolle verhoofd.
IK WIL GEWOON DAT IK STOP.
waarom kan ik me zelf niet beheersen :expressionless:

ik had dat eerst ook, maar nu ik begonnen ben met de pil heb ik bijna geen puistjes meer en dus ook daar geen last meer van :stuck_out_tongue:

heb ik ook heel erg! gelukkig heb ik een pony die het verbergt :grinning:

Oh ik heb geen puistjes maar ik heb eczeem, dus ik krab zoiezo heelvaak mn nek open, of de binnenkant van mn elleboog! En als er korstjes opzitten ofzo, dan ben ik ooknogweer zoon iemand die aan die korstjes gaat zitten plukken -.-

Ja heb ik ook, sowieso knijp ik alle puisten met wittepus open, maar ook als ik korstjes heb ofzo dan raakt het gewoon een keer m’n hand en dan moet ik het openkrabben xD, en dan krijg ik weer bloed blabla. zo irri.

jah, dat heb ik net ook zitten doen(alleen zijn het bij mij niet echt van die gele puisten maar gewoon hele kleine bultjes), nu is me gezicht helemaal rood. en heb ik allemaal van die rode vlekjes. Maar het is beter dan net want ik heb ff een maskertje gedaan

het probleem bij mij is ook dat het vooral onderhuidse bultjes zijn, dus op school zie je er bijna niks van, maar als ik 's avonds voor de spiegel sta zit het er vol mee !

Ik heb dat heeel erg gehad in de 2e en de 3e. Nu heb ik op m’n voorhoofd wat littekentjes, best balen.

Heb ik ook heel erg gehad!
Ik drukte ze uit, want dan had ik het gevoel dat ze eerder weggingen, wat natuurlijk helemaal niet zo was =S
Inmiddels heb ik een vrij egale huid gekregen,
maar wat kan helpen voor je zelfbeheersing is dat je iets in je handen hebt,
bijvoorbeeld een pen of een stressballetje waarmee je kan klooien.
En als je voor de spiegel staat , blíjven denken; niet uitdrukken, dan krijg ik lelijke littekens.

ik had ook last van rode vlekjes/littekenss
bio oil schijnt goed te helpen :pensive:

Ik heb het ook en ik word er gek van