Kraamcadeau

Hallo crea’s !

Ik heb jullie hulp nodig :angel:
Een familielid van mij is zwanger en heeft nog maar een paar weekjes te gaan. Ik ben al enige op tijd op zoek naar een leuk kraamcadeau voor als de baby er is, maar kan maar niets vinden wat ik zowel leuk als origineel vind. Nou dacht ik ineens: Ik kan zelf wel wat maken !
Ik zat zelf te denken aan iets van een mobile voor boven de wieg, maar ik twijfel nog wat …

Dus bij deze de vraag: Als jullie leuke tips hebben voor originele kraamcadeaus, post ze hier asjeblieft !
Mocht je een leuk idee hebben, zou je dan ook het ‘how to make it’-gedeelte willen posten ? Op internet kom ik niet erg uitgebreide handleidingen tegen en helaas is mijn inventiviteit op dat gebied een beejte zoekgeraakt :kissing:

:wave:

Ik werk zelf al een tijdje met Fimoklei [ zie voorbeeldjes in mijn shoplog ] en ik had al een tijdje een idee om een setje te maken voor baby’s. Ik weet niet of je het leuk vind maar het lijkt me hartstikke leuk om iets te maken :stuck_out_tongue:. Dus als je een ideetje hebt van wat je graag in Fimo zou zien dan kan ik dat voor je uitwerken. Ik zat zelf bijv. te denken aan een beschuitje met muisjes, een hartje met de beginletter van de naam en nog wel wat dingetjes maar dan is het natuurlijk wel handig als je weet wat het wordt :stuck_out_tongue:. In ieder geval, als het je wat lijkt dan hoor ik het graag van je.

Oh jouw fimoklei-dingetjes zijn echt super cute !
Heb vroeger ook een hele hoop gedaan met fimoklei, maar toen was ik dusdanig jong, dat ik het niet echt ver schopte met de ontwerpen :stuck_out_tongue:
Mocht ik iets bedenken wat te maken is met fimo, dan zal ik je zeker onthouden ! Dankje :slightly_smiling_face:

Dankje :grinning:. Ik ga ondertussen nog wat meer dingetjes verzinnen :stuck_out_tongue:. Een kleine teddy met een hartje is ook wel cute. Ik ga alles maar eens even opschrijven :stuck_out_tongue:.

Een knuffel :grinning:

ik heb er al 1 “ontworpen” voor later :grinning:

xxx

http://browse.deviantart.com/?qh=&section=&q=baby+plushie+tutorial#order=9&q=plushie+tutorial

Hier een aantal tutorials om knuffels te maken ^^

Een knuffel maken is ook wel een heel goed idee idd !
Kwam ook al een luiertaart tegen, is ook wel schattig …

Nou, upje voor jullie in ieder geval ^^ Dankjulliewel voor het meedenken !