Kraamcadeau

Hallo,

mijn zus gaat over een paar weekjes bevallen dus nu ben ik op zoek naar leuke ideetjes voor mijn kraamcadeau. Ik wil sowieso al een loopfiets geven, maar nu wilde ik er ook nog wat creatiefs bij doen en ik loop een beetje vast…
Ik zat te denken aan een leuk koffertje en daar wat spullen in te stoppen zoals een wegwerpcamera en dan met het idee dat ze bijvoorbeeld een jaar lang elke maand een foto moet maken van de baby. Maar wat kan ik ze verder met die foto’s laten doen na dat jaar? En wat zijn nog meer leuke dingetjes om in het koffertje te stoppen om het leuk te maken? Of leuke opdrachten die ik in het koffertje kan stoppen? (De standaard spulletjes als Zwitsal, plaatjesboekje etc snap ik natuurlijk)

Alvast bedankt!

dan kun je er een fotoboekje bijdoen waar ze achteraf al die foto’s in kan plakken en kan bewaren? Zelf het boekje versieren? Een knuffeltje, een leuk pakje, er is zo veel voor zo’n kleintje! weet je welk geslacht het wordt? Een mobiel voor boven het wiegje? Een lekkere badjas voor mama?

een mobile, maar dan zelf de dingetjes maken die er aan hangen, kan je het leuk persoonlijk maken :slightly_smiling_face:

En misschien dat ze zo’n groot foto-lijst-ding hebben waar de 12 foto’s tegelijk in passen.

Ja, het wordt een meisje :slightly_smiling_face: Een mobiel boven het wiegje is inderdaad ook nog iets leuks om er bij te geven, even googelen zo meteen…

Ik zat te denken zelf een simpel boekje in elkaar te zetten en haar er heel vrij in laten wat ze er allemaal in doet (ze is ook redelijk creatief) maar bijvoorbeeld wel vingerverf/potloden bij het koffertje te stoppen met kleine papiertjes zodat ze afdrukken in dat boekje kan plakken, zou dat wat zijn? En dan kan ze daar ook de foto’s van elke maand in plakken?

Nu bedenk ik net zou het ook leuk zijn om op sommige bladzijdes al een stukje tekst te schrijven met: ‘vandaag zijn we met *naam baby* een dagje weggeweest’ en dat ze dan ruimte heeft om daar een leuke tekst in te zetten? En weet iemand nog meer van dat soort teksten?

En blz met <3 papa dat ze daar een foto van de baby en de papa kan inplakken? Ik zat een beetje in deze richting te denken maar loop vast, iemand nog meer leuke ideetjes wat ik in het boekje kan doen? :slightly_smiling_face:

Naai een knuffel!

Een knuffeltje die in een handdoek is gebonden alsof de ooievaar het heeft afgeleverd.

Misschien een foto album maken van haar leven, er foto’s in stoppen van jullie samen toen jullie klein waren en tot op de helft van het fotoboekje gaan. En er dan in het midden van het boekje een briefje in stoppen met dat ze vanaf daar er nieuwe foto’s in kan plakken van de baby en haar leven nu, en op dat briefje dan nog wat lieve dingetjes zetten. Succes :slightly_smiling_face:

cupcakes van rompertje en sok?

hier een DIY

^
Dat is echt hartstikke leuk!

En wat dacht je van een boekje voor jou!! http://www.boekjevoorjou.nl
momenteel een leuke actie op Facebook waar je een stempel kunt winnen.
een vader een moeder en een baby, dat is ook super leuk toch!!
https://www.facebook.com/boekjevoorjou/app_219526918181191
succes, groeten Kristel

Ah super leuke ideetjes, dankjewel!!

Ik heb destijds zo’n leuk cadeautje gekregen voor mijn dochtertje. Haar eerste speelgoed. Zit in een schattig doosje en het zijn rammelaars, speeltjes en bijtringen in zachte kleurtjes.
Mijn dochtertje is nu bijna 2 en ze is er nog steeds gek op.

Te koop bij Bol.
Heb m voor je opgezocht.
13-delige-baby-geschenkset-kraamcadeau-babyspeelgoed-0-jaar-meisje-roze