Kraambezoek.

Hallooo!

Over uiterlijk 2 weken word ik tante, voor het eerst. Super leuk natuurlijk, maar nu wil ik een origineel kraamcadeautje hebben. Niet zozeer alleen voor de baby, maar ook voor mn schoonzusje. Ze heeft alles voor de baby al gekocht, dus ik weet echt niet wat ik daarvoor nog zou kunnen kopen.

Nu zat ik te denken om voor mn schoonzusje een mand te maken met allemaal kleine cadeautjes, maar nu ben ik dus op zoek naar dingen om erin te doen. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Alvast bedankt! x

Lekkere dingen van rituals bijvoorbeeld. Dan ze zichzelf ook af en toe eventjes kan verwennen. Weet niet of ze een bad heeft? Misschien dan iets van badschuim namelijk. Een bioscoopbon voor een avondje bioscoop, eventjes weg :slightly_smiling_face:?

Ja, lekkere bad of douche producten zijn leuk! Of een dagje spa oid en dan bied je jezelf als oppas aan :slightly_smiling_face:

Ik dacht zelf inderdaad ook aan doucheproducten. Wil echt zo’n verwenmand voor haar maken, maar vind het moeilijk om genoeg te verzinnen om erin te doen. :stuck_out_tongue:

idd bied jezelf aan als oppas en geef ze een dinerbon oid :slightly_smiling_face:
Of een verwenpakketje, douchegel scrub maskertje…

milestone babykaarten zijn ook een heel leuk kraamcadeautje!

Die babykaarten heeft ze helaas ook al… xD bedankt voor de rest van de tips!

Is het wat als je zelf ‘bonnen’ maakt met bijv. 1 dag als oppas (zoals hierboven ook al werd gezegd) of dat ze met jou uit eten mag. Een boek waar ze de vorderingen van de baby in kan zetten door de jaren heen? Een bon voor een babywinkel?

Trouwens wat leuk dat je dat doet :slightly_smiling_face:

Ik had voor mijn zus en haar vriend allemaal dingen met energie gedaan.
Druivensuiker, badschuim waar je energie van krijgt, creme om wallen weg te werken enz. Ze moest er erg om lachen dus ze vond het wel leuk.

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html
Mag hier, want ook al is het niet voor een verjaardag, het is wel een cadeautje.