Kpn provider.

Hé.

Met vodafone ofzo heb je bv blox, 1000 smsjes in een ? weet ik veel hoe lang.
En ik kon me ook altijd ergens aanmelden vroeger en dan kon ik gratis smsjes krijgen.

Is er met kpn ook zoiets? ik vind echt kut provider, want sms voor 10 cent.
maarja, iemand? :]

:open_mouth: dat wil ik ook weten,
ik heb ook KNP en ik sms ook voor 10 cent,
super duur!

Ik heb een flexibel 22.50 bundel van de KPN met sms verdubbelaar, en ik sms voor 4 cent dacht ik (:
Gewoon even vragen bij de KPN winkel , ze hebben wel meer van dit soort dingen !

nee dat kan bij kpn niet,
wel kun je een HI kaartje in je mobiel doen, want HI is onderdeel van kpn. en dan heb je wel bij 20 euro opwaardering een maand gratis (1000) smsjes…

Ik zit bij vodafone en voor zover ik weet hebben alleen die dat. een blox van 1000 smsjes voor 10 euro per maand. Dus ik blijf lekker daar:P Maar ik zou even naar de winkel gaan dan.

Ja dat hebben ze wel! Dat heet SMS Totaal… maar ik weet niet of je dat alleen bij een abbonement kan instellen of dat het ook prepaid kan. Maar als je het bij een abbonoment instelt moet je dus nog 10 euro bovenop je abbonement betalen. Je moet maar even googlen ofzo als je er meer informatie over wilt :wink:

dank jullie. (:

ik zal wel een x bij kpn winkel vragen…
nog meer mensen?

Ik betaal 7,50 voor onbeperkt (1000 smsjes) Dat komt gewoon bij m’n abbonement (20 euro beltegoed) en Internet.
Ik weet niet precies hoe dat verder gaat, m’n vader regelt dat altijd voor me ;3 maar dat wordt automatisch per maand gewoon bij de rest verrekend.

^ Bij kpn dus.

ja… maar ik heb gewoon prepaid.

ik weet wel dat als ik weer een mobiel koop, ik ook naar de provider ga kijken.

upp.