kpn - prepaid

hee!
Nou, ik heb vandaag, eindelijk, de samsung star gekocht.
maar ik heb dus kpn, ben ik niet heel blij mee ofzo, maar daar kunnen we niks aan doen. Maar der staat dus dat ik na registeren 10 euro btg zou krijgen, ik heb nou al iets van 20x geregistreerd, maar ik krijg maar geen btg! :frowning_face: Weet iemand waar dit aan kan liggen?

• en en, ik heb geen zin om het optezoeken, maar weet iemand waar je de toetstoon kan uitzetten, zonder je mobiel op stil te zetten, want ik word er gek van en vind het niet! =P

Erhm…

• Misschien is je registratie niet voltooid? Moet je bevestigen met mailtje? (anders duurt het misschien even… maar verder weet ik het ook niet)

-Misschien is het verstandig om de volume van de toetsen geheel uit te zetten. Dat deed ik bij mijn Samsung altijd… (met knopjes aan de zijkant van het toestel, hehe)

Geen idee, het is laat. :slightly_smiling_face:

gehehe. ja ik wil eigenlijk ook al slapen, maar heb geen zin want er is niemand thuis.

maar ik heb al bevestigd enzo, dus ik snap het niet echt.
maar als ik op die knopjes op de zeikand doe,
dan gaat mn hele telefoonvolume omlaag, dus ik weet ook niet. xD

over dat registreer-gedoe; geen idee, vriendin van me heeft dat toen ook niet gekregen na 30x registereren :confused:
en dat andere; Ik denk bij geluiden > en dan toetstoonvolume. Dat heeft like elke samsung telefoon wel …

Oh, das wel dom, met dat registreer gezeik dan. ik hoop dat ik het wel krijg.
toetstoon is trouwens al gelukt :grinning:

ik heb ook samsung star, kpn prepaid. Volgens mij krijg je dan binnen een week dat btg, en niet meteen … maar ik weet het niet zeker ;p dus ik zou nog maar even afwachten, en anders contact opnemen met kpn ofzo

ik heb ook kpn prepaid, en volgens mij duurde het idd een week/paar dagen voor je dat kreeg, geduld mensen :angel:

ik heb zelf een nokia N85, maar wat je moet doen is naar instellingen gaan en dan een beetje puzzelen, en als je het vind staat er is met toetsbordtonen en dan kies je voor uit, miss kan je het dan vinden, suc6

gehehe, ik heb niet zoveel geduld, ik kan bijna niet zonder btg! =P
toetsenbord tonen is al gelukt.
ik vind alleen kpn smssen zo belachelijk duur,
10 cent. vind het echt stom, smste eerst voor 5 cent!

Klantenservice bellen
Die weten het waarschijnelijk beter dan wij ;3

Agree met Procione :slightly_smiling_face: