KPN abonnement ineens halve abbo weg + er overheen

Ik heb een abonnement lopen bij kpn van 20 euro = 100 smsjes/belminuten en 3,75 per maand voor internet
Had nog wat over van vorige maand dus toen 5 januari m’n nieuwe maand inging had ik 26 euro om mee te smsen/bellen. Gister had ik nog 18/26, stond op internet waar je dat kan volgen. En gisteravond heb ik nog iets van 20smsjes gestuurd misschien en vandaag 3, dus dan zoudie nu op 20/26 moeten staan ofzo.
Kijk ik net op m’n rekening, staat er 28/26 en dat ik er dus 1.50 overheen ben. Ik heb niet gebeld en per ongeluk aan laten staan ofzo, allemaal al gecheckt bij oproepen. Geen smsjes gestuurd wat ik niet doorhad en internet zit bij m’n abbo in dus dat wordt ook niet afgerekend.
Net de klantenservice gebeld en die ‘kunnen niks doen tot einde van deze maand’ - dus ergens begin februari, omdat dan pas die rekening komt. Ik heb gevraagd dat als het hun fout is, dat ik dan m’n geld terug krijg en ze zei van wel, maargoed. Vraag me dan af of als ik nu verder over m’n abbo ga smsen, of ze dat dan verrekenen met hoeveel sms ik normaal over zou hebben.
Ik heb al m’n smsjes geteld vanaf 5 januari en m’n gebelde minuten en ik kom uit op ongeveer 90 samen. Dus het kan gewoon nooit dat ik er over heen ben.

Heeft iemand dit ooit eerder gehad ofzo? Ik vind het echt super kut, want ik kan dus eigenlijk gewoon 3 weken niet meer smsen of bellen doordat die kut kpn wat verneukt heeft.
Ik snap echt niet wat het kan zijn waardoor ik ineens zon 10 euro kwijt ben…

Die 100 sms’jes zijn ‘ongeveer’, hè. Ik betaal in m’n bundel namelijk 19 cent per sms. Maar 0,19 x 100 = 19 euro. Dus dan zou ik nog wat over hebben. Maar bellen is wel weer gelijk een heel stuk duurder (weet niet hoe duur, bel bijna nooit).
Verder zou ik dan maar 3 weken niet meer sms’en. Neem whatsapp oid.

Ja ik heb ook wel whatsapp, maar veel anderen niet, dus daar heb ik niks aan.
Bij mijn bundel staat gewoon 20 cent per sms, maar ik had sowieso 6/7 euro over van de vorige maand, dus ik zou 26,00/0,20= 130 smsjes/belminuten moeten hebben voor deze maand, dus ik kan er gewoon niet over heen zijn.

weet je wel zeker dat je je tegoed van vorige maand mee kan nemen? Bij de meeste abonnementen die ik ken is dat namelijk niet het geval.

^Bij KPN kan het (volgens mij) voor 2 maanden.
Misschien naar de winkel toe gaan? Daar helpen ze je vaak wel veel beter.

Jep het overgebleven bedrag blijft nog 1 maand geldig en het wordt ook meteen verwerkt op de site, want er staat ook …/26 ipv …/20.
Maar ook zonder dat zou ik er nog niet over moeten zijn aangezien ik maar 90/100 gebruikt zou hebben dan :’)
Ik hoop echt hard dat het gewoon een fout is op de site ofzo.

Mja ik ga idd sowieso ff langs morgen

Een vriendin van me had er ook last van deze maand, zelfde provider.
Naar de winkel geweest maar zij kunnen er niets aan doen zeiden ze.

Nou ben ik iig niet de enige

wow wow mn vriendje heeft dan wel Hi (maar dat is ook van kpn toch) en hij heeft precies een zelfde soort abonnement en precies zo een probleem
hij werd vandaag door Hi gebeld of hij wel wist dat hij er elke maand 20 euro overheen zit, en hij zei dat hij dat wist maar niet snapte hoe.
volgens die mensen smst hij teveel, maar nja hij smst volgens mij echt niet zoveel xD
beetje raar

Ja is ook van kpn idd, oke vaag
Haha dacht hij zelf niet laat ik ff bellen waarom ze zoveel afschrijven :stuck_out_tongue: