Ik heb een abonnement lopen bij kpn van 20 euro = 100 smsjes/belminuten en 3,75 per maand voor internet
Had nog wat over van vorige maand dus toen 5 januari m’n nieuwe maand inging had ik 26 euro om mee te smsen/bellen. Gister had ik nog 18/26, stond op internet waar je dat kan volgen. En gisteravond heb ik nog iets van 20smsjes gestuurd misschien en vandaag 3, dus dan zoudie nu op 20/26 moeten staan ofzo.
Kijk ik net op m’n rekening, staat er 28/26 en dat ik er dus 1.50 overheen ben. Ik heb niet gebeld en per ongeluk aan laten staan ofzo, allemaal al gecheckt bij oproepen. Geen smsjes gestuurd wat ik niet doorhad en internet zit bij m’n abbo in dus dat wordt ook niet afgerekend.
Net de klantenservice gebeld en die ‘kunnen niks doen tot einde van deze maand’ - dus ergens begin februari, omdat dan pas die rekening komt. Ik heb gevraagd dat als het hun fout is, dat ik dan m’n geld terug krijg en ze zei van wel, maargoed. Vraag me dan af of als ik nu verder over m’n abbo ga smsen, of ze dat dan verrekenen met hoeveel sms ik normaal over zou hebben.
Ik heb al m’n smsjes geteld vanaf 5 januari en m’n gebelde minuten en ik kom uit op ongeveer 90 samen. Dus het kan gewoon nooit dat ik er over heen ben.
Heeft iemand dit ooit eerder gehad ofzo? Ik vind het echt super kut, want ik kan dus eigenlijk gewoon 3 weken niet meer smsen of bellen doordat die kut kpn wat verneukt heeft.
Ik snap echt niet wat het kan zijn waardoor ik ineens zon 10 euro kwijt ben…