Kousen en jarretels??

Hoi

Beetje een beschamende vraag hier.
Ik wil m’n vriend verassen door middel van lingerie te kopen.
Maar waar kopen jullie die kousen die tot je dij komen (voor een normale prijs)?
Ik ben erg klein van lengte en ik ben bang dat die kousen te lang zijn voor mij.

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag.

Foto:

http://diamondsoul.blogg.se/images/2010/maybelline-new-york-superstay-24h-foundation-30ml-18936721_109940400.jpg

V&D misschien. :slightly_smiling_face:

haha helemaal geen beschamende vraag hoor :wink: maar geen idee. up!

Bij de H&M liggen die gewoon, je hebt stay-ups, waar een soort randje aanzit en waarvoor je dus geen jarretels nodig hebt, en hold-ups, dat is wat je op het plaatje ziet.
Je kan zo ook online kopen bij christine le duc of de pabo ofzo.

Ik heb een paar bij de hema gekocht, ze liggen gewoon bij de panty’s maar dat zijn wel stay-ups, die met een cilicone (schrijf je dat zo?) randje. Dat zetje is trouwens echt leuk! :slightly_smiling_face:

Kousen kan je bij de hema kopen. Zelf ben ik ook heel klein en voor mij zijn ze ook niet te lang.

Ik zoek er zonder die plakrand, momenteel nog niet gevonden… Iemand?

haal ze zelf meestal van de v&d . jarratels vind ik echt awsome

Ik heb ze net binnen van de H&M

ik heb ze van de hunkemoller zijn super goed heb ze al meer als 10 x aangehad en zit nog steeds geen ladder ofso in die van mij zijn stay-ups maar als je dan hold ups neemt hoe bind je die dan vast aan je jarretel? ik krijg het nooit voor mekaar

V&D heeft vrij goedkope (van het huismerk) die het wel een avondje overleven. Niet superkwaliteit, maar goed, meeste kousen zijn zo dun dat ze sowieso snel scheuren.

En inderdaad, hold ups nemen, geen stay ups. Let er echt op dat er geen plakrand aanzit, dat zit voor geen meter met jarretels.

Beetje late reactie, maar dank jullie wel!
Ik ben uiteindelijk geslaagd (:

xxx