koude handen op scooter

Haii,
ik rij elke dag in ong. 3 kwartier 24km en heen en weer 24km terug…
ik heb nu al heeel erg last van koude handen, als ik op school aankom heb ik er gewoon geen gevoel meer in…
Ik heb al 2 paardikke handschoenen aan maar de kou komt er nog door heen.

Iemand tips en/of een goedkope oplossing?

Er bestaat een creme die heet ‘warme voeten’ je kan je handen ermee insmeren, die voelen dan heel warm aan
echt een aanrader!

Wanten? Die vind ik vaak iets warmer dan handschoenen. En ik weet niet wat voor handschoenen je hebt, maar van die hele dikke gewatteerde voor wintersport zijn erg warm.

die handschoenen gebruik ik maar de wind komt er gewoon dwars doorheen :frowning_face:

Ik volg dit topic maar even! Ik heb de gouden tip ook nog niet gevonden haha

Bij mij hielp het heel goed als ik ruime/te grote wanten aan deed en dan van die warmte kussentjes in mijn wanten boven op mijn vingers deed. Ik bedoel van die kussentjes die je in heet water moet doen. En als je dan een ding omklikt wordt hij heel en lang warm. Bij ruime wanten kan je dan ook soms even je duim bij je andere 4 vingers doen zodat die ook af en toe extra opgewarmd kan worden!

Ik hoop dat het duidelijk is uitgelegd! Sowieso raad ik aan om die kussentjes aan te schaffen! (4 paar misschien? Op heen weg en terug weg?)
Zo’n ding bedoel ik: klik

Ik draag zelfs in de zomer handschoenen op de scooter, mijn handen zijn ook altijd ijsklontjes. Zelf ga ik denk maar een keer thermohandschoenen kopen, voor onder je handschoenen of wanten.

Ik heb van die speciale motorhandschoenen, maar zelfs daar gaat het dwars doorheen!

Ik ga ook van die klikdingen proberen, bedankt voor de tip!

Oh zulke! Bedankt voor de tip! Weet je toevallig ook waar je die kan kopen?

^Volgens mij kan je ze tegenwoordig overal kopen. Zoals HEMA blokker action etc. Anders kan je even op internet kijken.

En alstjullieblieft! Ik hoop dat het werkt bij jullie zoals het bij mij werkte!

Hahah dat hoop ik ook jaah! Werkt dat hergebruiken trouwens ook?

Weet je toevallig waar je deze creme kunt kopen en hoelang deze werkt?

Leren handschoenen misschien?

Thermo handschoenen?

Dit werkt voor een korte afstand prima, maar op langere afstand helpt zelfs dit niet.

Ik gebruik van die motorhandschoenen en deze helpen de eerste tien minuten prima, de laatste 25 minuten verga je van de pijn. :cold_sweat:

Yess! Je gooit ze gewoon weer in heet water en hij wordt weer “helder”. Ik weet niet precies hoe vaak ze herbruikbaar zijn. Maargoed, volgens mij kosten ze niet zoveel. (ik rijd geen scooter meer, vandaar dat ik het niet zo goed weet)

Ik heb vandaag echte leren handschoenen van de Hema gekocht voor 12.95€ en ik ben er even mee op en neer geweest naar de pomp… en ze doen het echt goed! ze zijn niet heel warm maar ze houden de wind echt goed tegen!

ik heb handschoenen van Ugg, die zijn ook heerlijk warm. Alleen als het echt heel erg vriest helpen deze halverwege ook niet meer

Ik heb touchscreen handschoenen (‘dunne’) van de Praxis van vorig jaar nog. Ik kan er zelfs een sneeuwpop meemaken. Misschien dat die wel werken? Ze zijn €4.99 volgens mij. Ik weet niet of ze dit jaar weer komen.