koud tijdens het opstaan

ik heb het echt altijd zo ontzettend koud als ik opsta in de ochtend (tijdens school dan). Hebben jullie misschien tips zodat ik er minder/geen last meer van kan krijgen?
Ik weet niet echt hoe ik het kan verhelpen, ik slaap al met een lange jogginsbroek en nachtjapons met lange mouwen en ook skisokken… maar toch kan ik mijn bed gewoon niet uitkomen omdat het te koud is!

Je verwarming hoger zetten en je heel snel aankleden, iets anders kan ik ook niet bedenken, ooit zal je je pyjama toch uit moeten doen.

Ah, heb ik ook! Naja, gewoon ff door heen zetten…

Toen mijn ouders weg waren, zette ik snachts de verwarming heel hoog, en dan was t lekker warm in de ochtend. mja slecht voor mileue en mijn ouders vinden t nie goed. dus soms dan verkleed ik me onder de dekens :stuck_out_tongue: lekker warm, alleen gaat t niet zo snel. Ik weet wel dat wanneer mn raam dicht is, en t is warm dat ik makkelijker mijn bed uit kom. maar ja wie niet (A)

als ik de verwarming snachts aanzet dan krijg ik het echt bloedheet xD
maar dat is ook omdat mn bed naast de verwarming staat.
maar het is wel chill om dan in de ochtend een heel warme douche te nemen. dat doe ik wel eens.

in een koude kamer slapen is goed voor je, dus gewoon even doorbijten .

meteen onder de douche gaan

haha dat heb ik ook echt heel erg lang gedaan, in de avond legde ik mijn kleding dan alsvast neer naast mijn bed zodat ik als ik wakker werd niet op hoefde te staan, maar dat duurde meestal langer dan als ik op zou staan en daarna viel ik meestal echt automatisch in slaap.

& Een douche nemen is ook al niet echt een optie want als ik dat doe blijf ik daar gewoon echt een uur onder staan, hoe streng ik ook tegen mezelf probeerde te zijn met ‘en nu ga je eruit, het is te laat’ want dan kwam er altijd wel iets dat zei ‘nee, want als je de douche uitzet heb je het gelijk weer koud…’

Heb ik ook, want mijn raam staat altijd op een kiertje :’)
Maarreh, das juist handig, want dan ben je tenminste meteen wakkern :’)

dat heb ik dus ook altijd,
en dan zeg ik tegen mezelf van ‘ja nog heel heel heel eventjes in bed liggen!’,
en dan val ik in slaap en dan kom ik telaat aan op school.
ik probeer nu gewoon meteen op te staan en aan te kleden

ik spring altijd meteen uit mn bed als mn wekker gaat haha. Dan kom ik er tenminste sowieso uit.

Ik heb het ook best wel erg, 1 keer was het zelfs zo erg dat ik helemaal zat te klappertanden. Ik heb toen 2 hele dikke truien over elkaar aangetrokken en nog kreeg ik het niet heel warm :wink: maar het klappertanden ging in ieder geval over ;p
Maar ik heb niet echt tips ofzo…

Dat je het koud hebt kan ook komen door slaapgebrek.
Ik gebruik nooit mn verwarming, als ik dan wakker word dan vergas ik bijna xd

dat merk ik wel ja, als ik die avond daarvoor later naar bed ben gegaan dan normaal heb ik er nóg meer moeite mee ;p

&trouwens.
In de Girlz! had ik ooit een advertentie gelezen over een wekker waar je een schok van krijgt als je hem uitzet. Maar nu ben ik natuurlijk die Girlz! kwijt, dus weet ik niet waar je die wekker kan krijgen. Ik heb al een beetje zitten googlen maar daar krijg ik niks uit.
Weten jullie daar misschien nog iets van?

ik slaap altijd met het raam op een kiertje,en als ik wakker ben loop ik snel naar het raam doe hem dicht en doe de verwarming aan xD
en dan snel naar de douche rennen heb ik het weer warm

Ik heb het ook.

Onmiddelijk een plaid om je heen slaan, en de kachel aanzetten, dan met je duffe kop ontbijten en tegen de tijd dat je boven bent is je kamer wel ietsjes opgewarmd waarschijnlijk, dan lkkr een warme douche, et voila!

ik heb het ook, maar heel erg vind ik het niet… ik heb het zo warm!
maar mijn verwarming staat altijd uit =) als ik hem aanzet wordt het zo vies warm in mn kamer… daar kan ik echt niet tegen!

Ik ga altijd in de badkamer voor de verwarming staan en daarna een lekker warme douche :grinning:. Je kan ook 's morgens warme chocolademelk drinken, misschien moedigt dat je wel aan op te staan?