kotsen bij ongesteldheid

de laatste tijd moet ik kotsen op de dag dat ik ongesteld ben geworden… vroeger had ik hier helemaal nooit last van. is dat kotsen normaal of kan ik beter even langs de huisarts?

ik weet het niet , maar ik denk dat het niet echt normaal is,
ik zou inderdaad even langs je huisarts gaan :wink:

Ik heb geen idee, ik heb hier namelijk de laatste 2 keer ook last van gehad. Maar daarvoor nog nooit. Dus ik vroeg me dit stiekem ook wel een beetje af.
Ik denk dat je je niet zoveel zorgen hoeft te maken, maar als je je er erg ongemakkelijk bij voelt ofzo, moet je misschien toch maar even een afspraak maken.
Succes. =)

misschien aan de pil? dat helpt extreme gevalletjes :stuck_out_tongue:

Misschien stress

ik zou niet weten waarom dat normaal moet zijn.
pijn in je rug buik enzo wel maar kotsen lijkt mij niet dus ga voor de zekerheid maar even naar de dokter.

Ik vind het ook niet echt normaal…

Ik begon ook met overgeven en af en half flauwvallen, ik was al aan de pil. Ik moet nu van de dokter 3 strips achter elkaar door slikken en het gaat stukke beter. Maar voor de zekerheid eventjes bellen.

Woow… uhhh ik zou tog echt even langs de dokter gaan…:sob::muscle:

Beterschap

Ik had daar vroeger altijd last van :slightly_smiling_face:

Bij mij ging dat ook altijd samen met heel veel pijn, ik kon soms gewoon niet opstaan van de pijn en de misselijkheid… Toen ben ik aan de pil gegaan en heb ik er bijna geen last meer van! Ik ben in ieder geval niet meer misselijk :wink:

ja, dat heb ik ook, maar het duurt bij mij meestal maar een halve dag ofzo.
vanochtend heb ik ook nog gekotst en was ik echt ziek, maar nu voel ik me weer prima.

dank jullie wel voor jullie reacties, en ik ga als het volgende maand weer zo is denk ik maar is nadenken over de pil.

het is niet echt “normaal”
maar heb je al op google gekeken?

Ik heb hier ook een paar keer last van gehad, de laatste tijd gelukkig niet meer :3 Als je er erg veel last van hebt kun je natuurlijk altijd naar de dokter gaan.

ik had dat echt altijd…
eerst ziek en flauwvallen als ik dan eenmaal had gekotst ging het al een stuk beter.
De enige oplossing die de dokter bij mij kon bedenken was de pil, dus die ben ik gaan slikken.
Het helpt zoooveel, echt spijt dat ik dat niet eerder heb gedaan:P

+1

Ik heb een tijd last gehad dat ik echt misselijk was. En tsja, je raad het al :stuck_out_tongue: Toen met kerst heb ik overgegeven in de kerk … 2 jaar terug ofzo :sunglasses:

heb je ook heel veel pijn als je ongesteld bent, echt erge kramp enzo?
ik had echt veel pijn eerst, en vlak voor ik begon met de pil was ik er zo misselijk van dat ik ook moest kotsen ja… maar nu ben ik aan de pil en heb nog maar weinig pijn. ik raad je dan ook aan om de pil te nemen, waarschijnlijk helpt dat wel!

Omg wist niet dat er zoveel meiden last van hadden… Heb er eigenlijk nooit van gehoord ;x?
Denk dat je beter naar de huisarts kunt gaan.

Ik heb er ook nog nooit van gehoord, kan me voorstellen dat het superkut is.
Ik zou aan de huisarts vragen of het verstandig is om aan de pil te gaan.