kostschool?

heey meiden
nu het thuis en op school niet zo makkelijk gaat
zou ik heel graag naar kostschool willen
wel in nederland en het liefst een waar ik in het weekend naar huis kan
wat vinden jullie van kostscholen?
en zou je er zelf graag heen willen?
of zijn er zelfs mensen die op kostscholen zitten/zaten
ik zou heel graag naar nationale school in eerde willen( http://www.eerde.nl/nl/index.php )
nou brand los over kostscholen
xx yael_my

Dat gaat toch niet zo makkelijk?

Als je in het weekend naar huis wilt lijkt thuis me toch niet zo heel erg? Niet opgeven :slightly_smiling_face: er zijn altijd periodes in je leven dat het wat moeilijker gaat…

Maar je weet niet in wat voor situatie ze zit.

OT: Ik weet het niet, dus een up voor jou. Hopelijk kom je eruit!

Ik zou er zelf niet snel voor kiezen, denk dat je de problemen thuis daar niet mee oplost!

Nee natuurlijk weet ik dat niet :stuck_out_tongue: maar ik denk dat de stap beter is om met iemand erover te praten dan “spullen pakken en wegwezen”

naja t gaat al een tijdje zo,
en ik wil het echt heel graag,
maar ik wil gwn weten wat jullie der van vinden
ik heb trouwens niet echt heel heel heel erge problemen met me ouders
maar omdat ik ziek ben al heel lang,kom ik niet uit me bed enz.
dus drm zou ik het dus echt heel heel graag willen

Ik las: KoTsschool

Heel veel succes! Heb je het er al met je ouders over gehad?

neej dat nog niet, maar ik wil gwn weten hoe andere meiden van mijn leeftijd over koSTscholen denken :wink:

Ahh oke. ik heb er zelf helemaal geen ervaring mee. Ik ken eigenlijk wel twee(of drie) meisjes die op zo’n school hebben gezeten. Zij waren dan door de weeks op die school en in het weekend gingen ze naar huis. Twee van die meiden hebben er maar een jaar op gezeten.

@fallingdown ohh, dus je weet er wel iets over dan? of niet?
zou ik anders met een van hun kunnen praten der over?

nog meer?
:grinning:

Wat gaat een kostschool daar aan helpen?

Deze kostschool kost echt ongelofelijk veel geld geloof ik. Hebben je ouders dat ervoor over?

Edit: Hij is overigens niet nationaal maar internationaal, waardoor er Engels gesproken wordt. Weet je dat?

ik weet dat het een internationale school is.
op kostschool zijn ze heel erg gestruktureerd, altijd elke dag op dezelfde tijd opstaan enz. en ik weet dat dat best wel belangerijk is voor mij om me goed te voelen

iemand anders nog?
mag ook zijn wat jij van kostscholen vind hoor

Huh, is dat nu de enige reden? Als je ziek bent kun je op een kostschool toch ook niet naar school?

neej, dat is niet de enigste reden
ik wil het gwn super graag, altijd al gewild

Spreek er eerst eens over met je ouders of het uberhaupt mogelijk is (ook financieel) voordat je je al gaat verheugen en scholen + ervaringen opzoeken.

noga andere mensnen?