Hoi,
Geen idee of er iemand hier is die me wat meer info kan geven, maar niet geschoten is altijd mis!
Ik houd al een hele tijd de website in de gaten waar de huizen die te huur zijn op komen te staan elke week. Nu zag ik er vandaag eentje opstaan waar ik graag op zou reageren. Maar… ik heb dus één probleem. Ik ben afgestudeerd als basisschoolleerkracht, maar werk is ver te zoeken. Ik heb dus slechts een bijbaan, en af en toe wat invalwerk (meestal tweede halfjaar heel de week invalwerk). Kortom, ik heb geen vast inkomen en bij mijn bijbaan is het natuurlijk ook geen vetpot met uren. Ik heb daar gemiddeld zo’n 500 euro in de maand. Daarvan zou ik bijv. best een huisje kunnen huren, maar nu komt het: de kosten die nog náást de huur komen. Ik woon nu nog thuis en heb dus totaal geen idee van welke kosten er allemaal nog bij komen kijken en hoeveel deze zullen zijn. Mijn vraag is dus of iemand van jullie me daar een ruwe schatting van kan geven.
Ik heb al veel op het internet gekeken, maar alle informatie die je daar vindt dateert toch al wel van een aantal jaar terug. En gezien alles tegenwoordig toch al veel duurder is dan een paar jaar geleden… lijkt het me handiger om het maar met up-to-date kosten te berekenen… Dus wie heeft er enig idee en kan helpen? Thanks alvast!