Kosten van een scooter

Hee, ik heb op het forum gekeken maar kon geen duidelijk antwoord vinden
maar ik vroeg me af hoeveel je ongeveer kwijt bent als je een scooter hebt.
dan heb ik het over, verzekering, onderhoud en belasting. per maand. Heel erg bedankt!

Klik

Google?

WA-verzekering, benzine en scooter zelf. Mijn scooter gaat trouwens wel té vaak kapot, maar dat zal wel aan die van mij liggen, ik vind het echt een k*t ding. :hammer:

Mijn scooter was 600 euro volgens mij, weet niet precies. Want mijn vader heeft twee kapotte ingeruild, en nog wat dingetjes… en toen uiteindelijk kreeg ik hem voor 400 euro inlcusief helm, en een gekeurd slot.

Verzekering kost 33 euro per 3 maanden

Benzine; ik betaal 8 euro voor een volle tank. En mijn scooter rijdt 1 op 40.

nevermind.

Ik heb een Vespa LX 4t, ¤2700. Ik rijd 1 op 200km en betaal ongeveer ¤8 voor een volletank.

Ligt aan je model, he. Heel verschil als je een scooter heeft met een waarde van 3000 of een 8jaar oud dingetje van 400 euro…

wat voor scooter heb je?

mij kost het trouwens ongeveer 15 euro in de maand, soms om de maand :stuck_out_tongue:

ik betaal zo’n 340 per jaar voor m’n verzekering dus iets van 25/30 per maand. Maar ik doe het altijd in 1x voor een jaar XD

Ik betaal voor m’n verzekering 440 euro per jaar, mijn scooter was 1700 euro en benzine weet ik niet, want wij hebben altijd thuis staan en ik vul altijd zelf bij haha.

Handig!

Nieuwe scooter: Tussen de 1000 en 2000 (die van mij was 1200 van Kymco)
Verzekering tussen de 15-30 (ligt er aan hoe duur je scooter is, hoe goedkoper je scooter, hoe goedkoper je verzekering en als je schade vrij rijdt gaat het ook steeds minder kosten)
Benzine van mijn scooter, hij rijdt 1 op 40, dit is heel zuinig. Ik reed ongeveer 200km op een volle tank: ongeveer ¤6 euro.