Kosten 'sombre' haar

Hallo,

Ik heb mijn haren nog nooit geverfd, maar ik wilde wel eens iets anders. Mijn haarkleur is asblond, en ik wil graag blonder zonder dat ik het steeds moet bijwerken bij de kapper. Daarvoor is een ‘sombre’ ideaal (vanboven de natuurlijke haarkleur). Nog een subtiele overgang, en een niet te drastische verandering.
Maar ik heb eigenlijk geen enkel idee van de prijs…
Bij de vaste kapper ben ik ongeveer 25 euro kwijt voor; lang haar in laagjes, puntjes knippen en droogföhnen. Hebben jullie enig idee hoeveel de prijs ongeveer bedraagt voor een sombre? Of iemand die het al eens heeft laten zetten?

Sombre, lol

Prijs verschilt per kapper.
De meeste kappers baseren hun prijzen op de tubes die worden gebruikt.
Stel nou dat ze 20 euro rekenen voor 1 tube en jij hebt veel haar, dan gebruiken zij 2 tubes en ben je 40 euro kwijt. Maar dit is slechts een voorbeeld.

En tip: Als je naar de kapper gaat, vraag dan om ombre ipv sombre

sombre bestaat.
Het ziet subtieler uit dan een ombre haarkleur. De overgang is minder opvallend.

Waarom kijken mensen nou nooooit eerst of er algemene topics zijn waar hun vraag past…

Sombre bestaat gewoon, wat wordt er nou raar gedaan :’)

De sombre (subtle ombre) is het meer naturelle, subtielere zusje van de ombre. Waar bij de ombre het verschil tussen kruin en punten flink duidelijk mocht zijn, is de overgang bij de sombre een pak zachter.

Sombre bestaat inderdaad ook gewoon hahaha.

Ik zou inderdaad gewoon bij je kapper informeren. Het gaat er ook om hoe lang je haar precies is etc. Dus dat weten zij het beste.

Ik dat dat sombre “sad ombre” betekende.
Of sombrero haar natuurlijk

Dit dacht ik, haha.

Ik ook :’)

Ik had eerst al rondgekeken op dit forum, maar ik kreeg niet het antwoord wat ik wilde, maar sorry.

Maarrr, inderdaad, ik zal het gewoon dan zelf eens vragen aan de kapper! Het is maar voor één keer te verven. En een sombre bestaat, maar ik leg het wel anders uit aan de kapper. Wat foto’s voorleggen, en ze zullen het wel begrijpen! Toch bedankt.

Een rondje Google zegt trouwens een paar keer een bedrag van rond de 15 euro? Dat zou dan natuurlijk bovenop het knippen komen, maar volgens mij is het niet zo duur.

Sorry voor mijn aanval dan haha, maar het komt gewoon vaak voor.

Dan nog hebben we een algemeen haarverf topic waar je zulke dingen kunt vragen.

Ah sorry! Zo goed ken ik het hier niet. Maar nu weet ik het voor volgende keer!

Oh, blijkt dat ik sombre heb, haha.
Ik heb het gewoon aan mijn kapper gevraagd, maar bleek zo duur te zijn (60 euro) dat ik het gewoon met een pakje haarverf van L’Oreal heb gedaan, die ombre kits die ze hebben. Ik heb ook blond haar.
Het is heeel subtiel en natuurlijk en ben er heel blij mee! :slightly_smiling_face:
Misschien is dat een tip voor als het bij jouw kapper ook zo duur is.

het verschilt echt heel erg per kapper, ik heb het een tijdje terug laten doen en toen was ik 50 euro kwijt inclusief knippen

Mag in het haarverftopic.