kosten rijles

Hey…

Vandaag ben ik 18 geworden ! (jeah)
Maar nu is me vraag of iemand misschien weet hoeveel ongeveer een rijles kost.
Kan het niet vinden op een site… Ook niet via google…

xx

Gefeliciteerd!
Maar ik heb geen idee, up.

Ik heb een redelijk duur rijles 90 minuten voor 64,50. Maar je hebt ook bij de WOLF(die zitten volgens mij door heel NL) 50 min voor 44 euro dacht ik. Dus het verschilt echt per rijschool.

Hangt af van de rijschool. Dus kijk gewoon op site’s van rijscholen bij jou in de buurt

titel behoord duidelijk te zijn. aangepast!

ik betaal 41 euro voor 60 minuten, en 60 euro voor 90 minuten.

Mijn rijlessen kosten 30 euro voor 60min. Dit is nog erg laag hoor, tegenwoordig zijn ze rond de 45 euro per 60min. Ik zit bij een eenmansbedrijfje

moet je even op de sites van de rijscholen in jouw buurt kijken, ik kan me namelijk NIET voorstellen dat het daar niet op staat. want het is wel een belangrijk aspect. dus even bij tarieven kijken. ga voor 50/60 minuten maar uit van 45 euro gemiddeld.

Maarja ik heb een pakket van 30,5 uur, praktijkboek, slipcursus en praktijkexamen voor iets minder dan 1700 euro. ja is duur maar het is een rijschool met een groot slagingspercentage en hij staat bijna als beste aangeschreven in mijn omgeving + de instructeurs zijn heel aardig. die 30,5 uur wordt ingepland als 1u. 1,5u. 2u. 3u.

via cbr kun je de rijscholen in je buurt vinden dan kun je zo even bij hun kosten kijken via de site;)

ikzelf les voor 35 euro [60 min]
& dat is aan de lage kant ga maar van 40, 45 euro uit;)

Idem + je komt bij zulke eenmansbedrijfjes het voordeligst uit, omdat hij alle aandacht aan jou schenkt. Bij rijinstructeurs met pakketten niet, die denken toch van ‘’ Ik krijg 1000 euro bijeen, wat er ook gebeurd’’.

Gefeliciteerd! Volgens mij rekenen ze rond de 40 euro per uur/les.

een losse les bij mij is 32 euro dacht ik ik had een pakket en kreeg vrienden korting van 10% en heb 1165 betaald voor alles. bijna afrijden (A)

ja 40-45 rekenen ze meestal geloof ik;)

40 euro per uur bij mij en voor anderhalfuur 60 euro;)
maar ik heb morgen nog 1 lesje, en dan hopelijk komende donderdag m’n rijbewijs halen!

Gefeliciteerd :grinning:

Rijlessen kosten ongeveer 40 euro voor een uur.

Kijken of er rijscholen zijn met acties? Ik had zo’n actie zo van, 10 lessen voor ¤333 euro.