kosten primolut pil: iemand ervaring?

Halloooo ik vroeg mij af of iemand hier ook mij wat meer over de pil, primolut kan vertellen.
Jeweetwel dat is zo’n speciale ongesteldheid uitstel pil voor op vakantie…

Wat zijn de kosten? en hoe lang kan je je ongesteldheid uitstellen?
iemand ervaring met deze pillen? en zijn er nog bijwerkingen of iets dergelijks?
Kan je ook bijvoorbeeld eerst je ongestelheid vervroegen een week en daarna bij je eerst volgende ongesteldheid het uitstellen?

wie kan mij hier iets over vertellen??! :grinning:
dank dank Xx

Primolut, dat is toch een wagenziekte pil? :stuck_out_tongue:

ik weet niets over die pillen, maareeee je kan je ongesteldheid nooit vervroegen… wel uitstellen…

WAHA dat kan wel!! dat stond op een doktors site:
dan moet je beginnen op de laatste dag van je menstruatie en dan kan je je eerst volgende menstruatie vervroegen op het moment dat je stopt met slikken.

Kosten zijn gratis op doktersrecept… je kan je ongesteldheid een week uitstellen…
de volgende menstruatie ga je een beetje raar doen:P
maar verder niet echt…

ja maar :’) dat kan toch ook met de gewone pil?

Ja maar die slik ik niet. Of kan ik de ‘gewone pil’ ook alleen voor 4 weken vakantie gaan slikken?

WAAAH ik ga naar Ghanaaaa :grinning: :stuck_out_tongue: sorry dat moest ik even vermelden :stuck_out_tongue:

up

Kosten hoeven helemaal niet gratis te zijn op doktersrecept, dat hangt gewoon af van de verzekering.

Super handig! Ik heb 't ook al 2x gebruikt :]
Als je ongesteld wordt moet je beginnen met slikken en binnen 1 á 2 dagen is 't dan over. Eigenlijk moet je dan een week lang iedere dag 3 pillen slikken maar als je iedere dag 1 of 2 pillen slikt dan kan je 't zegmaar langer uitstellen :wink:
Als je stopt met slikken wordt je ongeveer 1 dag later weer ongesteld en dit duurt een weekje. Daarna is 't weer gewoon regelmatig.
Ik moest de vorige keer ¤0,73 bijbetalen, dus dat is vrijwel gratis :stuck_out_tongue:
Alleen op doktersrecept verkrijgbaar trouwens!
xoxo

wow dit is wel een up van een jaar geleden, maar kheb toch ff hulp nodig :’)

Moet je dit pas gaan slikken als je ongesteld bent geworden of kan het ookal iets daarvoor zodat je niet ongesteld wordt? En hoevaak per dag? Dat bericht hierboven snap ik niet helemaal :blush:

Vanaf een paar dagen voor je ongesteld moet worden begin je met slikken (volgens mij 3 dagen), dan slik je 3x per dag een tablet en daarmee kun je je menstruatie 10 tot 14 dagen uitstellen.

Ongeveer 2/3 dagen van te voren en dan 3 keer per dag.

Maar uhm… ik weet niet precies wanneer ik ongesteld wordt, maar ik ga zondag op vakantie. Kan ik het dan vrijdag gaan slikken, houdt dat het vol t/m volgende week zondag? En moet je het ELKE dag in die week 3x per dag slikken?

zelfde als men reactie hierboven, (’:

Maar deze pil is niet echt gezond voor je zei mijn dokter, owja en let er op als je m krijgt dat je genoeg stripjes krijgt want ze zijn zo op x] en dan zit je zonder en wordt je 2 dagen later gewoon weer ongesteld xD
M’n dokter zei ook dat je beter dan aan de pil kan gaan ofzo om het in de vakantie uit te stellen.

Maar de pil kan je toch niet een paar dagen van te voren ineens mee beginnen? Ik zou die dan sowieso niet blijven slikken. En ik denk dat mijn moeder me niet aan de pil laat.

up. … … .

up ?

niemand meer tips voorderest?