[Kortverhaal] Water en olie

x

Hmm, ik vind het een beetje gek dat het vanuit een jongen is geschreven,
En dat de hoofdpersoon zegt over zich zelf dst hij goed is,
Is dit het einde al? Want dat is wel jammer, ik zie wel een mogelijkheid tot uitbreiden hiervan.

Moeten alle verhalen uit een meisje geschreven zijn, dan?

x

Ik vind het een mooi verhaal, met een mooi einde. Ik vond de titel eerst niet zo aantrekkelijk maar toen ik de eerste alinea begon te lezen had je mijn aandacht getrokken.
@argania Ik vind dat als ze het had uitgebreid dat het een meer hungergames achtig verhaal zou worden en dat zou ik erg jammer vinden want het verhaal persoonlijk is mooi net zoals haar schrijfstijl.

Ik vind de titel ook bloedirritant haha, zo cliché… maar ja, ik ben nooit zo goed in titels. Meestal laat ik ze gewoon titelloos.
Maar heel erg bedankt! :grinning:

Wauw ik vind het echt mooi, juist ook omdat het niet zo lang is en toch echt een verhaal. Er missen misschien wat details maar het is iig niet langdradig. Daar heb ik een hekel aan.

Ik vind de titel best oke, maar ik heb ook niet echt iets ovious tegen cliche’s dus… maar je verhaal is wel echt mooi geschreven, het had van mij best langer mogen zijn. het gaat nu allemaal wel een beetje heel snel.

Ik vind dit weer een heel mooi verhaal, net als je vorige short story. :slightly_smiling_face: Heel knap geschreven, en het einde is ook best onverwachts. Goed gedaan!

Dankjewel! :grinning:

Up (als dat mag?)