kortingscode's voor zoveel mogelijk webshops

hoi allemaal,
ik start nu dit topic omdat ik weet dat girlscene bomvol fashionista’s zit en ik dat wilde benutten.
ik weet niet of dit topic al bestaat, ik ben best wel druk en heb geen tijd om die lijsten door te gaan, zo ja; sorry!!!Ik weet dat er wel een bestaat voor H&M maar dit is bedoeld voor alle online webshops. ik hoop dat we elkaar zo kunnen helpen door goedkoper online te kunnen shoppen!

ik heb er alvast een paar: helaas is de geldigheidsduur onbekend.

*karmaloop.nl : ABOUTBEAUTYFASHION is 10% korting op alle schoenen
*h&m: -1304 : 10% korting op het totaalbedrag
-1319 : 25% korting op het duurste artikel (deze heb ik van het blog op girlscene van Léonie Alinda)
*zalando: -BESTEKORTIN0514 :€10,- korting op je totaalbedrag, maar wees snel hij verloopt eind deze maand: 31-5-2014
-MOEDERDAG14: 15% op je bestelling voor moederdag, maar HIJ VERLOOPT VANDAAG DUS IK WEET NIET OF JE HEM DAN VANDAAG OOK NOG KAN GEBRUIKEN IK DENK HET WEL.
*urbanoutiftters: -DRESSUP : 20% op jurkjes, verloop 12-5-2014

• rugs25 : 25% op tappijtten maar verloopt 31-5-2014
    *sarenza: PRSPCT10NL : €10,- korting op je eerste bestelling bij sarenza, verloopt 20-5-2014
    *vanHaren: VH9-NL16 : €5,- korting op je bestelling bij VanHaren, maar verloopt op 8-6-2014
    *oilily: Lente10 : 10% voor elke bestelling, MAAR HIJ VERLOOPT MORGEN 8-5-2014

dat waren mijn kortingscode’s, nu jullie :wink:

en nog een vraagje, heeft iemand een kortingscode voor nike roshe run (maat 40) of weet iemand 2waar ik ze voor €60,- of goedkoper kan krijgen?

^ 60 euro gaat niet lukken, 100 euro op zn goedkoopst en heb je waarschijnlijk een tweederhandsje…

je kunt niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rij he.

En er is al een kortingscodes topic

Het desbetreffende kortingscodestopic: http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/het-algemene-kortingscodestopic-274128.0.html