kortere nagels

[i]als je nagels lang al geen wit randje hebben,
dan zullen ze dat wel helemaal niet hebben als ze kort zijn.

maak een french manicure
met stickers afplakken en lakken,
of met een tippainter.[/i]

Snap echt geen fuck van het probleem nu ? xD
maar WTFUUUUUUUUUUUUUUUUUUK!!!
DIE TEEEEEN! :expressionless: @ vicky1987

dat heeft mijn vriendin ook maar als je een wit randje wilt doe je gewoon met witte nagellak een french manicure streepje

nou wees blij met jouw lange nagels. ik wil ze wel hebben. mijne zijn superdun en scheuren binnen no time in:(

Nouu, ik weet niet, maar als je er voortaan mee gepest word op school, zou je het dan ook niet anders willen?

upp!

[i]sorry maar mensen die je pesten over je nagels?
komop zeg!

meid daar sta je toch wel boven zeker!? [/i]

Oh my gosh, gepest om je nagels. Hoe triest zijn die kinderen van tegenwoordig.

Daar sta ik ook boven!
Maar ik vind het afschuwelijk lelijk!

hmm die nagel zit toch gewoon op e vinger:P? is het dan niet raar als je m in gaat korten dat je een stuk vinger extra hebt zeg maar een stukje dat nu bloot is en dat er daan wat raar uitziet? maargoed.

uhuhm gewoon door blijven vijlen okal doet het super zeer?

Njaa hier heb ik dus ook niks aan :anguished:?

Wie je daarmee pest is behoorlijk dom en moet je je absoluut niets van aantrekken. Wees blij dat je lange nagels hebt in plaats van kleine stompjes :wink:

DELETE

[i]hoezo heb je er niks aan?
wij geven je tips?

french manicure maken?
je nagels in 1 kleur lakken dat je geen verschil ziet? [/i]

@zquippi
dat is dus echt GEEN goed idee -

@ jemappelledenise
Jaaaaah dat well,
maar ik bedoel dat jullie de hele tijd zeggen van dat die kinderen echt triest zijn :wink:
aan tips heb ik meer! :stuck_out_tongue_winking_eye:

uppie

Je wordt gepest om je nagels? :open_mouth:
Waar gaat het heen met de wereld?
Je kan ook op je nagel zelf een french manicure maken, dan lijkt het alsof je nagels lang zijn met een wit randje, maar eigenlijk is het alleen dat roze zelf?

hmm ja verder heb ik ook echt geen idee (a),ik wil daarin tegen weer langere nagels :stuck_out_tongue:
of miss moet je even vragen aan iemand die ook manicures en pedicures doet (ja naam vergeten :stuck_out_tongue:)

@zquippi
jah zal is vragen :slightly_smiling_face: