kortere nagels

Haii!
Ik weet niet of zo’n topic al bestaat, maar togh vraag ik het maar even :grinning:
Ehm,
ik heb, ook al zitten er nog geen randjes aan, lange nagels.
En ik weet niet of het kan,
maar ik wil heel graag kortere nagels, ook al zit er nog geen randje aan.
snappen jullie het? :stuck_out_tongue_winking_eye: haha.
Ik zou echt niet weten of het kan, maar als het kan, hebben jullie tips??
Ik hoop dat het allemaal een beetje duidelijk is. XD
XXXXXXXX

ik snap je niet?
je kan toch gewoon je nagels knippen =D

nagels knippen is denk ik een te simpel antwoord dus ik zal je verhaaltje wel niet begrijpen XD

Vijlen?

ze bedoeld volgens mij dat ze het roze stukje korter wil

Maar dat mag ze niet korter maken…

Waarom zou je je nagels korter willen? Lange nagels zijn toch mooi en vrouwelijk. Of heb je extreem lange en bizarre nagels die uit proportie zijn? In elk geval dat gaat niet.

Haha ik merk dat het niet duidelijk is.XD
Ehmm ik bedoel,
dat je bijv. vanuit je eigen al hele lange nagels hebt, zonder dat er zeg maar zo’n wit randje aan zit.
maar, ik wil kortere nagels, dat je dan bijv. hele korte nagels hebt, zonder dat er een randje aan zit.
ik denk dat dit nog niet helemaal duidelijk is.
dus ik zal even wat foto’tjes zoeken.
hoe moet je trouwens foto’s op gs zetten? :blush:

bijten?
nee ik snap het niet

```html
okee hier komt plaate van korte nagels
http://Image and video hosting by TinyPic

```

ik weet niet of jullie t goed kunnen zien!:stuck_out_tongue_winking_eye:
en dat bedoel ik met korte nagels.
nu heb ik van die lange nagels.
en ik bedoel idd, dat dat roze stukje bij mij al boven mijn vinger uit komt als er nog niet eens een randje aan zit, en dat vind ik echt heel lelijk!

Ik snap je. Denk ik. Maar kan het niet goed uitleggen. Bedoel je dat je het ‘roze’ gedeelte korter wilt?

Het enige waardoor het roze van je nagels ook korter wordt is daar aantasting van je nagelbed, en dat kun je krijgen van nagelbijten, je nagels te kort af te knippen of infecties aan je nagels.

Maar dan krijg je iets heel lelijks. Hier zie je het op een teen

http://farm1.static.flickr.com/125/385593351_fd4454fbfa_m.jpg

Je kunt niet gewone kortere nagels krijgen die nog korter zijn dan wanneer je ze kort knipt. Zeg nu eens waarom je dat in godsnaam zou willen trouwens???

@ Vivere Jaah dat bedoel ik!

omdat het echt keeeeeilelijk is!
daarom :wink:

Tips??

uppp!

dat kan niet

Waar meisjes tegenwoordig al geen complexen over hebben. Je bent de enige persoon die ik hier ooit over heb horen klagen… dat het roze stukje van zijn nagels te lang zijn… en dat terwijl dat als iets heel moois gezien wordt. Je kunt er niks aan doen tenzij je gaat nagelbijten en zo teruggetrokken nagels krijgt die er onverzorgd uitzien of zelf misvormd in sommige gevallen (zoals de foto hierboven). Ik zou zeggen lees je eigen bericht nu eens… vind je het niet wat dwaas?