korter haar..

nou, ik ben dus gisteren naar de kapper
geweest. en heb mijn haar dus korter geknipt
en in laagjes zo tot ongeveer iets boven m’n
schouders. nu weet ik eigenlijk niet wat voor
leuke kapsels etc. ik er mee kan maken.
staartje ofzo gaat wel maar dn is t natuurlijk
een heel kort staartje. dus iemand tips ?
k heb trouwens ook nog een schuine pony.

Ik heb het zelf ook, en ja ik weet niet echt zo goed wat je ermee kunt doen. Ik stijl het meestal gewoon, maar ik heb heel dik haar en er komt vanzelf weer slag in :stuck_out_tongue: Maar gewoon stijlen of föhnen met een ronde borstel dan krijg je wat meer volume (op youtube heb je hier veel filmpjes van)

Kijk anders op youtube voor ideeën. Op zenners kaneel staan er ook heel veel. (Merk voor haarspullen) Gewoon zenner intypen. Dan kom je er wel.

haha dat is t nou juist
ik verlang dr naar om te stijlen.
maar daarom moest ik ze knippen
omdat ik mijnn haar helemaal verpest heb
door dat stijlen en dus helemaal dood was.
ik zou eigenlijk nog meer er af moeten knippen
maar dt wou k niet :blush:

maar dankjewel voor de tip !

Wahahah, zenners kaneel. :slightly_smiling_face: Hihi… Misschien kan je het nog wel stijlen, maar dan op een lagere stand en met een heel goed beschermingsproduct erin. En niet te vaak stijlen. Wat ik altijd doe, gewoon volumemouse erin en droogföhnen met een ronde borstel voor lekker veel volume! :slightly_smiling_face:

Ik heb een bob…

Op mijn werk heb ik het altijd vast (moet).
Maar zo doe ik steilen nou dat wil jij niet.
Ik doe ook heel veel na het douchen schuim/haarlak erin… föhn het en dan krult mijn haar toch wel heel er… En dan een speldje met iets moois erop in doen.

Ik heb nu een korte pony… Die doe ik soms rechtop zetten en de rest wild steilen.

Mja dat is hoe ik ben he :stuck_out_tongue:

Ik zie het nu ook pas. Schaam, schaam… Ik bedoel natuurlijk kanaal.

Als je je haar zo hebt beschadigd met het stijlen, moet je er een beschermingsproduct instoppen. Je kan het evt. ook invlechten, kan erg leuk staan. Maar op youtube staan echt heel veel leuke kapsels, wat een leuk kanaal is, is het kanaal van ahahnbarbie43. Zij heeft tutorials voor lang EN kort haar, moet je maar eens tussen kijken!

aan beide kanten een vlechtje naar achteren zetten
dan kun je ook nog, als je daar het goede haar voor hebt, een rommelige lage knot maken…
ik hoop dat je er iets aan hebt!◕‿◕